Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. juni 2002 - 22:46 Der er 10 kommentarer

Blå skærm ........... :o(

Hej, mit problem er at har købt en kort læser
(FlashLink UCS-200) med USB og på softwaren står der at det er for Windows 98, ME, 2000 og XP, men for det første er softwaren ikke signeret, men hvis jeg så instalere den finder den godt nok hardwaren men når den så indlæser driveren genstarter den  midt i det hele og kommer op med blå skærm og jeg er så nød til at starte som systemet var før den blev lagt ind, er der nogen der ved noget og ikke er faldet i søvn over det lange spørgsmål, så ville det da bare være fedt med et svar *G*
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 22:48 #1
Hvis du kender andre med en kortlæser, lignende din, burde du helt klart prøve det først, da den kan være defekt..
Har erfaring.. Da jeg var praktikant i Merlin i 7 dage var der 4 mennesker med defekte kortlæsere..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 22:49 #2
'erfaring' .. bob bob bob
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juni 2002 - 22:55 #3
er en af driverne på denne side nyere??
http://www.simpletech.com/support/index.html#software
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2002 - 23:14 #4
wintersjov > aldrig hørt om "."? :P
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. juni 2002 - 23:23 #5
annikadk > Nej, jeg har prøvet den driver.
Avatar billede wintersjov Nybegynder
08. juni 2002 - 23:24 #6
bundgaard > hvad mener du ???
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. juni 2002 - 23:32 #7
du har bare skrevet, hmm, 7 linier uden et punktum :D
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. juni 2002 - 23:35 #8
så blot at der var et dokument med notits om XP (hentede det dog ikke)
har svært ud fra dit spr. at konkludere hvilke kort din er til.
Avatar billede hejberg Juniormester
09. juni 2002 - 01:42 #9
hej
ligger din kort læser ikke ind i mappen denne computer?

som flytbar enhede, for hvis den gør det kan du godt undveje
softwaren, for xp understøre...  den.
efter som den kører på USB så skulle win xp gøre arbejde for dig,
den vil vise sig som en harddisk endhed, så du kan hente fra og ligge på igen.

hilsen hejberg
Avatar billede konex Nybegynder
09. juni 2002 - 18:38 #10
Sider kortlæsere i når du starter op? hvis prøv at tage det du og når XP så kører sæt det i igen.