Avatar billede heyday Nybegynder
08. juni 2002 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering

Jeg vil gerne have vurderet:
http://www.heyday.h4f.dk/webdesign%20copy.jpg

Brugervenlighed?
Stavefejl ;) ?
Opsætning?
Samlet indtryk?
Forslag til forbedringer?
Konstruktiv kritik?
Ros?
Farverne?
Og meget mere :)
Avatar billede heyday Nybegynder
08. juni 2002 - 11:37 #1
Designet bliver selvfølgelig centreret, men det gør jeg på samme tid, som når jeg skærer det ud og "omsætter" det til html :)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 12:02 #2
meget firkantet
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 12:28 #3
Pæne farver, men som sagt .. for firkantet.. Ser brugervenligt ud, hvis du altså laver et iframe i misten..
Stavefejl er der såmænd ingen af..
Og så er den alt for lille.. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 12:29 #4
*midten
Avatar billede friiser Nybegynder
08. juni 2002 - 13:07 #5
Som du selv skriver så skal designet centeres. Jeg syntes at designet er lidt for firkantet, det er ikke et "blødt" og "lækkert" design at kigge på. Hvis de skal have inspiration til websites kig forbi på www.cwd.dk , og så mener jeg at der er alt for meget spild plads på siden som ikke bliver brugt til noget. Ellers er det en god farve kombination. Og jeg kan heller ikke finde nogle stavefejl.

~friiser~

http://www.radio-online.dk
Avatar billede heyday Nybegynder
08. juni 2002 - 13:32 #6
Tak for svarene/kommentarene.
Jeg ved godt, det er meget firkantet, men jeg havde lavet et "blødere" design, med mange runde kanter, og det blev bedømt til at være for "blødt". Idet firkantet former så mere professionelle ud - dog også kedeligere. Derfor har jeg bevidst lavet det firkantet.

angel_seraphiel --> Det bliver lidt bredere, dog ikke menukasserne, men kun den midterste boks. Jeg synes, det vil se tosset ud, hvis menukasserne bliver gjort større, idet der så bliver for meget spildplads i disse kasser. En løsning på dette kunne være at lave tekststørrelsen større, men det synes jeg bare, er grimt.
Sitet bliver længere, jo flere ting jeg kommer til at udbyde m.v.
Avatar billede knarf Nybegynder
08. juni 2002 - 14:01 #7
måske skulle du lave et lidt større mellemrum mellem menu punkterne ; )

//knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede heyday Nybegynder
08. juni 2002 - 14:14 #8
knarf --> Det kunne være en ide, men kan godt lide, det er lidt kompakt i menuerne, det andet ser for "svævende" ud :)
Avatar billede heyday Nybegynder
08. juni 2002 - 15:09 #9
Jeg har nu lavet en "anden" udgave af sitet:
http://www.heyday.h4f.dk/index.html
Den gamle ligger på
http://www.heyday.h4f.dk/index.htm

Er denne bedre?