Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 20:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Program til at teste mine ram

Jeg søger et program som kan ligge på en diskette som man kan boote op på og så tester det ens ram for fejl. Nogen som kender det evt. ?
Avatar billede codemon Nybegynder
07. juni 2002 - 20:43 #1
Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 20:46 #2
jeg kan jo ikke downloade et program fra den side
Avatar billede kantoraza Nybegynder
07. juni 2002 - 20:53 #3
Jeg har et godt program!! Vent lige mens jeg uploader det!!
Avatar billede kantoraza Nybegynder
07. juni 2002 - 20:57 #5
Nej... Undskyld forstyrelsen... Det virker ikke efter din hensigt..
Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 21:00 #6
prøver lige at se om det virker :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2002 - 21:02 #7
Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 21:04 #8
det var ikke lige den slags ram tester jeg leder efter.. jeg leder efter en ganske normal dos-bootup-ramtester som tester dine ram når den booter op på cd'en i et blåt "bios" lignende vindue.
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 21:04 #9
simon_faltum_1>> "jeg kan jo ikke downloade et program fra den side"
kan du ik downloade fra download.com?
Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 21:06 #10
nicidem; den viser "page not found" når jeg klikker på "download now" på donwload.com (altså, ikke med det samme men når jeg vil downloade selve filen..)
Avatar billede xpx Nybegynder
07. juni 2002 - 21:14 #11
Hvad er det da Kanoraza?

Btw, så ligger Dr. hardware på http://mazter.h4f.dk/ (Mit program filakiv)

XpX

PS: Det er version 3.0.0 :]
Avatar billede xpx Nybegynder
07. juni 2002 - 21:15 #12
Sorry, den var lidt langt tid undervejs. såå.. jeg ved ikke lige hvor aktuel det er,men prøv det aligevel! :]

XpX
Avatar billede groggy Nybegynder
07. juni 2002 - 21:39 #13
Du kan evt. prøve Memtest86 (mener jeg det hedder). Det bliver installeret på en diskette som din computer kan boote fra. Og derfra går den så ind og tester dine ram. Har selv brugt, og været yderst tilfreds med det.
Avatar billede simon_faltum_1 Nybegynder
07. juni 2002 - 23:43 #14
groggy, ja det er _det_ program jeg leder efter.... giv mig link og du har vundet point. :DDDD
Avatar billede groggy Nybegynder
08. juni 2002 - 00:24 #15
Avatar billede cordack Nybegynder
08. juni 2002 - 00:47 #16
hvad med en bootdisk fra win98 eller lign
hvor config.sys indeholder:
device=himem.sys /testmem:on