Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:25 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

sygeligt!

Hej.

Jeg sad lige og søgte lidt på eksperten.dk da jeg faldt over dette indlæg, med over 328 svar!

http://www.eksperten.dk/spm/108374

-Det er lidt sygt at se, hvordan de snakker, uden at ane at det var et terror-anregb !

-Det er selvfølgelig om de 11 September ,...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 14:30 #1
Hej beldring.. Hvem opretter ligegyldige 0 points spm. nu ?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. juni 2002 - 14:30 #2
Det er da ikke sygeligt at vi diskuterer et emne, alle var optaget af den dag.

nil.dk
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:36 #3
nil.dk>>>
Jeg siger det der skete er! ...

angel_seraphiel>>>
Dette spørgsmål vedrører eksperten.dk og er derfor lovligt! ... og gider du ikke lad være med at spamme mit sp. (endnu engang) med alt dit lort ... hold dig LANGT væk fra mig herinde!
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 14:37 #4
angel_seraphiel>Du lever ikke særlig godt op til http://www.eksperten.dk/spm/220867
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 14:37 #5
Du brokkede dig over jeg gjorde, så brokker jeg mig over du gør.. Desuden har det intet med Eksperten at gøre..
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. juni 2002 - 14:38 #6
beldring:

Du siger:

"Det er lidt sygt at se, hvordan de snakker..."
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:39 #7
nil.dk>>>
Det jeg mener er, at det er lidt uhyggeligt at se hele processen!

seraphiel>>>
Lad være med at poste i dette sp. din bruger er jo blevet deaktiveret en gang af coadmins, så hold dig væk!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 14:40 #8
beldring - Fint, jeg holder mig væk fra dit "spm." nu, men du skal lige vide at jeg HAR snakket med Nikolajdu
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 14:41 #9
angel_seraphiel>Og? Berettiger det din støj?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 14:42 #10
schulze - Gider du blande dig udenom ?
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 14:43 #11
angel_seraphiel>Bestemmer du nu også hvad andre brugere må skrive?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 14:43 #12
Jeg snakker ikke med dig..
/Ude af dette spm.
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:44 #13
schulze>>>
Det er utroligt, at han laver sådan ert sp. og så begynder at spamme igen!
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:44 #14
angel_seraphiel>>
okay ...
Avatar billede jemt Nybegynder
07. juni 2002 - 14:44 #15
Synes efterhånden af Eksperten minder lidt om en børnehave..
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 14:45 #16
Det er underligt hvordan nogen i spørgsmålet du omtaler påstår at det kun er toppen der er væk.
Såvidt jeg husker kolapsede den ene bygning da på en gang.
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 14:48 #17
toppen røg da flyet ra,te ... den brændte jo næsten op ... og først derefter styrtede det hele sammen ...
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 14:49 #18
hmmm nå ok sådan husker jeg det bare ikke lige.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juni 2002 - 15:01 #19
Seraphiel - "beldring - Fint, jeg holder mig væk fra dit "spm." nu, men du skal lige vide at jeg HAR snakket med Nikolajdu"

HVis der er noget jeg HADER!!!! Så er det fandeme når folk lyver - Jeg sidder udenfor i solen og kom kun ind efter kaffe, for så at se at vi har snakket sammen.

Fy føj din lus.

/Nikolaj
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 15:40 #20
nikolajdu>>>
Jamen er det ikke dig der har givet ham lov til at oprette en bruger mere??? ... jeg tror det er det han mener!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juni 2002 - 15:43 #21
Det kan godt være at han det er det han mener, men det er jo egentligt ikke hvad der står.

Han svarer netop på om han skal spamme eller ej og skriver så "Jeg har snakket med Nikolajdu" - Det er ihvertilfald en rigtig dårlig formulering.

/Nikolaj
Avatar billede beldring Nybegynder
07. juni 2002 - 15:48 #22
nikolajdu>>>
okay ... ihvertfald er det ikke en god start at levere på sin nye bruger  :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 17:07 #23
Nikolajdu - Synes lige du skal læse vores history på ICQ igennem..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 17:17 #24
Sorry.. Læste det lige EN gang til.. Du mener altså du troede at jeg sagde at vi lige har snakket sammen ? Det var ikke det jeg mente.. Jeg svarede på det beldring skrev med at jeg skulle holde mig langt væk, fordi jeg har blevet deaktiveret en gang..

/Smutter igen
Avatar billede beldring Nybegynder
29. august 2002 - 22:02 #25
....;;::L U K K E R::;;....