Avatar billede xpx Nybegynder
06. juni 2002 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Booth Babes

Hej!

Jeg kune godt tænke mig at få en definition på en Booth Babe.

XpX

(LINK: http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/17507/ Hvis du/I skulle være i tvivl om "hvad det er" :])
Avatar billede initializing Nybegynder
06. juni 2002 - 20:34 #1
Mener vist at det er når en babe læder sig ud som en spil figur så kalder man det Booth Babes...

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
06. juni 2002 - 20:37 #2
Læder=klæder :)
Avatar billede roadkill Nybegynder
06. juni 2002 - 20:41 #3
På en messe som fx. E3 er der masser af stande, hvor folk fremviser deres produkter. Ved disse stande (stand = booth på engelsk) står der gerne letpåklædte piger for at tiltrække opmærsomhed til standen... hvis nu ikke produktet, der sælges, er interessant nok (hvem sagde X-box????)
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. juni 2002 - 20:41 #4
lyder rigtigt, hendeher har man da set før :-)
http://www.thetechzone.com/articles/e3-2000/P5110090.jpg
Avatar billede roadkill Nybegynder
06. juni 2002 - 20:42 #5
Glemte lige clue't; da stand hedder booth på engelsk, hedder pigerne naturligvis Booth Babes... Simpelt.
Avatar billede xpx Nybegynder
06. juni 2002 - 20:45 #6
Tak.. Har lige vundet et væde mål om dette emne :9

XpX
Avatar billede roadkill Nybegynder
06. juni 2002 - 20:46 #7
Naturligvis klæder pigerne sig ud alt efter, hvilken stand de står ved... men der er osse Booth Babes på bilmesser, og de er altså ikke klædt ud som spilfigurer...