Avatar billede cult Nybegynder
06. juni 2002 - 12:43 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Login script

Hej.

Jeg leder efter et script i PHP hvor man kan logge ind på sin hjemmeside.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. juni 2002 - 12:45 #1
Start med at kigge lidt på:
www.hotscripts.com
www.netcoders.dk

Der findes du helt sikkert noget brugbart :-)
der er nok 100. vis af login scripts...
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. juni 2002 - 12:52 #2
Lav det selv... På den måde for man de funktioner, som man ønsker, og man ved, hvordan det er bygget op... Oven i hatten - og helt gratis - lærer man også noget :)
Avatar billede tipsen Nybegynder
06. juni 2002 - 12:53 #3
Kig evt på dette:

http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/TimeIsMoney/TimeIsMoney1/print

Ganske god tutorial til login-system vha. sessions.
Avatar billede narkoputa Nybegynder
06. juni 2002 - 13:05 #4
download dit login system her det er et yber godt login du faar !http://www.programmersresource.com/articles/login_system.asp
Avatar billede tipsen Nybegynder
06. juni 2002 - 13:08 #5
så skal det selvfølgelig bare oversættes til det rigtige sprog... - mindre detalje for nogle...
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. juni 2002 - 13:29 #6
Øvelse hvis nogen gider:

Hvad er det samlede bruttonationalprodukt for alle verdens lande målt i danske ører.
hvordan forholder det sig til een googol ?
Avatar billede zob Nybegynder
06. juni 2002 - 13:33 #7
hva er det lige vi skal finde  ud af ?
Avatar billede zob Nybegynder
06. juni 2002 - 13:33 #8
Jakoba-->
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
06. juni 2002 - 13:40 #9
Jeg tror bare, at han vil symboliserer, at det ville være <TÅBELIGT> at begynde at oversætte scripts???
Avatar billede aslan Nybegynder
06. juni 2002 - 13:55 #10
manden spørger i php og han får smidt et asp system i hovedet...flot
Avatar billede cult Nybegynder
06. juni 2002 - 13:57 #11
narkoputa> Det er sikkert godt, men det er ASP :(
det SKAL være PHP.

Kan i ikke prøve at linke direkte til en fil?
Avatar billede narkoputa Nybegynder
06. juni 2002 - 14:00 #12
cult det er sku PHP try det!!!
Avatar billede tipsen Nybegynder
06. juni 2002 - 14:10 #13
narkoputa: Hvordan kan det være at php-scriptet er camoufleret som asp-filer med en tilhørende accessdatabase!?
Avatar billede cult Nybegynder
06. juni 2002 - 14:40 #14
filerne hedder .asp !!!
Avatar billede dar Nybegynder
06. juni 2002 - 18:23 #15
Jeg synes at intelligensniveauet her på eksperten falder stille og roligt...

narkoputa>> <%@Language=VBSCript%> <-- det er taget fra den første linie i den første fil i zip-filen. Hvis du ikke ved hvad det er du linker til, så lad være. Det er bare støj og spildt tid for folk som rent faktisk vil bruge det her sted til noget.
Avatar billede dar Nybegynder
06. juni 2002 - 18:24 #16
narkoputa>> Det er da komplet tåbeligt for ikke at sige spild af tid for begge parter, at sidde og påstå at et asp-script er et PHP-script.
Avatar billede tipsen Nybegynder
06. juni 2002 - 18:35 #17
Lad være med at spilde mere tid på narkoputa - det er standarden for de svar der bliver smidt rundt omkring - de kan ikke bruges til noget som helst udover at forvirre...
Avatar billede cult Nybegynder
06. juni 2002 - 21:31 #18
Nej i har ret... Eksperten er ikke hvad en engang var.... Det er synd!
Avatar billede cult Nybegynder
06. juni 2002 - 21:33 #19
Men kan i ikke prøve at linke direkte til en fil med login systemet i ? ;) Jeg smider gerne lidt ekstra af til en god fil ;)
Avatar billede aslan Nybegynder
06. juni 2002 - 22:32 #20
login.php:

<?
session_start();
?>
<html>
<head>
<title>Rahber</title>
  <link rel="stylesheet" type="text/css" href="../../style/style2.css">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body >
<?
if($adgang)
{
    echo "<META HTTP-EQUIV='Refresh' CONTENT='1;URL=adgang.php'>";
}
else{
?>
<div align="center">
  <p>&nbsp;</p>
  <h3>Forum'da konu acmak icin email rahbere üye olmalisiniz</h3>
  <p>&nbsp;</p>
  <table>
<form action="tjeck.php" method="post">
<tr><td>Isim</td>
<td><input type="text" name="isim"></td>
</tr>
<tr>
<td>kod</td>
<td><input type="password" name="kod"></td>
</tr>
<tr><td></td><td><input type="submit" value="Gönder"></td></tr>
</form>
</table>
</div>
</body>
</html>
<?
}
?>

----------------------------------------------------------------------
tjeck.php

<?
session_start();
session_register("adgang");
session_register("email");
include("../config.php");
$connection = mysql_connect("$server",
                            "$user",
                            "$pass");
mysql_select_db("$db", $connection) or die (mysql_error());

$result = mysql_query("SELECT * FROM emailrahber WHERE isim ='$isim' AND kod='$kod'");
$row = mysql_fetch_array($result);

if (mysql_num_rows($result) == 1)
{
    $email = $row[email];
    $adgang = $isim;
    echo "<META HTTP-EQUIV='Refresh' CONTENT='1;URL=adgang.php'>";

}
else echo"Fejl";
?>

Taget ud af min hjemmeside så du skal redigere i det hvis du skal bruge det til noget..... Husk at lave filen adgang.php som er filen man bliver smidt over til hvis man bliver accepteret...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
06. juni 2002 - 23:20 #21
Avatar billede cult Nybegynder
09. juni 2002 - 16:33 #22
brideonline.dk > Den uden MySQL... Hvis man bliver logget ind... hvilken side henviser den så til?
Avatar billede cult Nybegynder
29. august 2002 - 17:45 #23
Nej, kan ikke bruge det! :(