Avatar billede eazye Nybegynder
05. juni 2002 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rollover effekt?

Hey Xperter!

Jeg har desværre smidt koden væk til rollover effekt på tables.

Så jeg vil gerne have en kode, der kan sættes i <td> og gør sådan at alt inde i tabellen er fadet (lidt gennemsigtigt) og når musen kører ind over, skal det blive normalt..

-EazyE
www.breakdance.jaha.dk
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:14 #1
Prøv at formuler dig lidt mere:!
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 12:14 #2
Fatter ikke lige hvad du vil med musen over en..?
Avatar billede eazye Nybegynder
05. juni 2002 - 12:17 #3
ok, i en tabel, har jeg et billede, jeg vil gerne have det til at fungere sådan, at billedet er 50% transperent, og når musen kører ind over billedet, skal billedet blive 0% transperent.
jeg havde en gang koden, den var i <td> (<td kode>)..
Avatar billede eazye Nybegynder
05. juni 2002 - 12:56 #4
ligemeget, jeg fandt selv koden...