Avatar billede wheatus Nybegynder
04. juni 2002 - 17:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

xp blokerer !

jeg har købt en ny computer med en ægte windows xp. Xp har løbende bedt mig aktivere xp, men jeg har bare annulleret fordi jeg ikke har internetforb, men nu har den blokeret alt.

Når jeg starter xp kan jeg vælge
1 aktivere xp (hvilket jeg ikke kan da jeg ikke har internetforb, tlfaktivering duer jo heller ikke da tlf'en ikke snakker sammen med min pc)
2 ikke aktiverer xp hvorefter pc'en slukker

jeg kan ikke engang trykke på start - jeg bliver med det samme præsenteret for disse 2 valg

kom så genier - jeg er desperat
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 17:24 #1
Du skal bare ringe til MS og aktivere den!
Avatar billede wheatus Nybegynder
04. juni 2002 - 17:25 #2
hvad hjælper det på min blokerede pc - den snakker ikke sammen med tlf-nettet
Avatar billede peet-49 Novice
04. juni 2002 - 17:26 #3
Når du beder den om tlf. akrivering kommer der en række 4 cifrede tal kombinationer, du oplyser til microsoft, derefter får du nogle tal hos dem, dem skriver du ind, derefter er den aktiveret.
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 17:27 #4
Nej, men de kan hjælpe dig... De kan give dig et eller andet der kan sørge for den bliver aktiveret!
Avatar billede wheatus Nybegynder
04. juni 2002 - 17:31 #5
tak peet49
Avatar billede tjacob Juniormester
04. juni 2002 - 17:32 #6
Du har allerede fået svaret i dit tidligere spørgsmål. Har du overhovedet forsøgt? Det er fuldstændig ligegyldigt at din comp. ikke snakker med tlf.
Man kan også bruge en telefon til at tale i.
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 17:32 #7
Og hvad fanden var det lige der var forkert i mit svar?
Avatar billede peet-49 Novice
04. juni 2002 - 17:33 #8
Det var så lidt, håber at kunne hjælpe en anden gang.
Avatar billede tjacob Juniormester
04. juni 2002 - 17:41 #9
olly> Jeg forstår dig ;-) Jeg svarede det samme i hans andet spm til 30,- og nu har han pludseligt givet peet49 125 for det samme svar!
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 18:34 #10
tjacob> Tak for støtten! Rart at der også er ærlige folk...
Avatar billede wheatus Nybegynder
04. juni 2002 - 20:46 #11
nu er der jo forskel på hvor god man er til at forklare hvad det er man mener så andre mennesker kan forstå det...tyg lidt på det, da det ofte er det der gør at man får løst sit problem
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 20:56 #12
Ja, men jeg ville gerne forklare... Forsøgte også... Men er fandme svært, når du virker så dum, så du ikke kan slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele!
Avatar billede olly Nybegynder
04. juni 2002 - 21:01 #13
Men man kan jo huske ikke at hjælpe en anden gang...