Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. juni 2002 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne popupvinduer

Min IE 6.0 kan nu ikke åbne popup vinduer mere. Dvs. vinduet åbnes men indholdet vises ikke. Det åbne vindue opfører sig nærmest som det er gået ned eller lign.

Jeg har ikke installeret programmer der kan forhindre vinduer i at åbne. Men hvad kan det så være?
Avatar billede obe-lix Nybegynder
04. juni 2002 - 12:24 #1
Du siger at du ikke har installeret programmer som forhindre popupvindure, derfor går jeg ud fra at du også mener evt. firewalls. Det du evt. kan pøve at se om javaapplets er enabled, hvis den er deaktiveret er muligvis derfor. ( slå også cookies til nogle sider er det nødvendigt for de kan vises ). Hvis du ikke vil tillade visse cookie at blive gemt på din maskine kan du indstille dette manuelt.

/obe-lix
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. juni 2002 - 12:28 #2
Det er alt sammen slået til. Det er sket uden ændringer i sikkerhedsindstillinger. Og det har virket fint før.
Avatar billede obe-lix Nybegynder
04. juni 2002 - 12:48 #3
Hvilken windodows bruger du? Hvis du bruger XP kan du gå tilbage til den opsætning da den virkede.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. juni 2002 - 17:43 #4
Det har jeg prøvet. Men jeg har ikke oprettet nogle genoprettelsespunkter før det formodede fejltidspunkt.
Avatar billede kapla Nybegynder
04. juni 2002 - 17:51 #5
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. juni 2002 - 18:19 #6
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
12. juni 2002 - 14:28 #7
Lukket