Avatar billede flpro Nybegynder
04. juni 2002 - 08:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Menu skabelon

Jeg har en menu som jeg gerne vil have lavet til en Menu skabelon  se : http://home19.inet.tele.dk/hf-/

Det er målet at jeg skal have en menu skabelon der fungere i tabeller. Og hvor menuen ligger i sin egen mappe,sites sider i en anden mappe.
Jeg bruger DW

Jeg kan tilsende menu mv.
Avatar billede cdc Novice
04. juni 2002 - 08:58 #1
Kan du prøve at uddybe dette lidt mere da jeg synes det bliver lidt vrøvl det her: <snip>Og hvor menuen ligger i sin egen mappe,sites sider i en anden mappe.</snip>

/cdc
Avatar billede -master-d- Nybegynder
04. juni 2002 - 09:04 #2
Din menu fungerer da fint, men ok du må nok hellere uddybe lidt ellers ender du nok op med noget forkert.
Avatar billede flpro Nybegynder
04. juni 2002 - 09:46 #3
Målet er at have en menu skabelon i en 3 X 3 tabel hvor jeg så efterfølgende kan indlægge en vilkårlig bagrund i den tabelcelle hvor menuen er.
For overskugelighedens skyld vil jeg gerne at selve menuen ligger i en mappe ( når man ser på det i DreamWeaver) og at sites sider og images ligger i andre mapper.(er det forståligt?) Det har tidliger givet problemer for mig når det blev opdelt.
Der er delvis en vejleding indskrevet selve scriptet og jeg har også kort vejledning derudover. De vejledinger har jeg behov for bliver tjeket og måske omformuleret så jeg som ikke nørd kan forstå dem :o)

Jeg har behov for at der bliver lavet en "huskesedel" og anvising på hvordan jeg:
1. Hvad skal skrives på hver side jeg opretter
2. Hvordan indsætter jeg menuen i en tabecelle
3. Hvorfor kan jeg ikke nøjes med ../sider/farver2.html, men må skrive hele stien http://home19.inet.tele.dk/hf-/sider/farver2.html
4. At kunne se sitet offline ( Computeren er ikke opsat som server)
Avatar billede gryn Nybegynder
04. juni 2002 - 12:09 #4
Jeg forstår stadig ikke helt. Hvis det du gerne vil have er en dropdownmenu, hvor al javascript ligger i en anden mappe, så er det ikke noget problem. Er det det?
Avatar billede flpro Nybegynder
06. juni 2002 - 08:24 #5
Jo det er det jeg oplevede da jeg prøvede for snat lang tid siden at få menuen til at virke.
Avatar billede flpro Nybegynder
13. december 2002 - 00:38 #6
tager spørgsmålet tilbage