Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
03. juni 2002 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GIF -> PDF

Hej.

Jeg skal have konverteret en billede (gif) til et pdf dokument. Hvordan gør jeg det nemmest og først og fremmest gratis ?? Findes der ik et lille freeware program der kan kringle den?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
03. juni 2002 - 13:25 #1
www.tucows.dk kan du finde flere freeware programmer der kan lave pdf filer - søg på pdf
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
03. juni 2002 - 13:28 #2
Jeg har ikke tid til at lede efter er program selv. Har allerede downloadet 2 programms som kan lave pdf filer. Det ene virkede slet ikke, det andet lavede en pdf fil med intet indhold i. Derfor er direkte link til et program som i ved kan lave giffer om til pdf, tak.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
03. juni 2002 - 13:35 #3
Jeg har ikke tid til at lede efter et program selv. Har allerede downloadet 2 programmer som skulle kunne lave pdf filer. Det ene program virkede slet ikke, det andet lavede en pdf fil med intet indhold i. Derfor et direkte link til et program som i ved kan lave giffer om til pdf, tak.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
03. juni 2002 - 14:09 #4
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
03. juni 2002 - 14:23 #5
Det skal forresten også virke med jpg
Avatar billede obe-lix Nybegynder
03. juni 2002 - 15:25 #6
Hej

Hvis du først putter grafiken ind i Word kan du konvetere dine filer gratis på dette link http://www.fastpdf.com/

/obe-lix
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
04. juni 2002 - 20:04 #7
Jeg har ik lige tid til at prøve om det virker, men den løsning jeg skal bryge skal sådan set kunne direkte tage en billedefil og lave til pdf.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
19. juni 2002 - 09:30 #8
>> obe-lix: For det første vil jeg gerne have et program der kan tage et gif direkte, og for det andet så virkede siden ikke.

Tak for alle jeres indlæg!