Avatar billede ultradma Nybegynder
02. juni 2002 - 23:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

asus a7c266-c VS. Thunderbird?!

Er Athlon thunderbird kompatibel med bundkortet asus a7v266-c ? Jeg ved den kan køre duron/athlon/XP/palemino
men der står intet om thunderbird. Mener de alle athlon når de skrider athlon?
Avatar billede web1648 Nybegynder
02. juni 2002 - 23:30 #1
ja det gør de... :)
Avatar billede dr.truti Nybegynder
02. juni 2002 - 23:31 #2
Athlon == Thunderbird

Din CPU hedder ikke kun Thunderbird nej den hedder "Athlon Thunderbird" ligesom P4 Northwood ikke bare hedder Northwood!

Truti
Avatar billede niklaj Nybegynder
02. juni 2002 - 23:36 #3
noget andet er at XP=Palomino
Avatar billede ultradma Nybegynder
03. juni 2002 - 09:25 #4
Ja, ved da godt at thunderbird er Athlon, men at der står athlon i spec. betyder vel ik nødvendigvis at det er alle athlon den understøtter? for der står XP og duron osv. men ik thunder. Ville de ik skrive det hvis den understøttede?
Avatar billede ultradma Nybegynder
03. juni 2002 - 18:08 #5
.... er der en der ved det med garanti?

f.eks står der thunderbird ved a7c266 som er min uden det sidste c.!
Avatar billede niklaj Nybegynder
03. juni 2002 - 21:48 #6
jeg er 1000 procent sikker (og nej der er ikke en nul for meget)på du godt kan bruge en Athlon Thunderbird som blot er et til navn til Athlon, ligesom Northwood til P4 og Tulatin til Celeron/PIII, fordi den er videre udviklet