Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:31 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket Design er pænest?

hej jeg vil HAve jer til at bedømme 2 design det er ikke indholdet jeg vil have bedømt men bare for at i ka se Hvordan det ser ud i dem begge.

http://www23.brinkster.com/teamzob/default.asp
der skal i klikke videre til News og så Her
http://www23.brinkster.com/teamzob/index.asp

pÅ fOrHåNd TaK eKsPeRtEr
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:33 #1
og hvis i klikker på Members osv. er det ik kønt.. så det er ikke det i skal bedømme...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:34 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2002 - 12:35 #3
spørgsmål flyttet fra design: inspiration til generelt . site vurdering

john_stigers - coadmin
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:36 #4
tak. jeg kunne ikke finde det :)
Avatar billede sjuul Nybegynder
02. juni 2002 - 12:37 #5
helt klart

http://www23.brinkster.com/teamzob/index.asp
den anden er fin til 800x600, men ser lidt træls og lille ud på alt andet..
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:42 #6
jeg vil gerne ha sådan hvad er godt hva er skidt osv.
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:45 #7
Men eventuelt kunne jeg så ikkke bare lave default.asp lidt højere i det?
og lave så den IKKE var i Iframe
Avatar billede cdc Novice
02. juni 2002 - 12:47 #8
Jeg synes den grønne farve er lidt forkert, og i din tagwall er de grå, så skulle de være grønne.
Når man er en cs clan ville jeg også lave designets farver etfter dit top banner, lidt mere dyster skal den også være når man tænker på hvad clanen hedder. Den jeg synes om er http://www23.brinkster.com/teamzob/index.asp, den vill jeg arb. vider med

/cdc
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:48 #9
jeg prøver lige hurtigt at lave farverne mørkere
Avatar billede zob Nybegynder
02. juni 2002 - 12:54 #10
Nu skulle farverne gerne være Ændret...
Avatar billede 2go Nybegynder
02. juni 2002 - 14:36 #11
http://www23.brinkster.com/teamzob/default.asp - passe best til et CS site !
Det er faktisk meget pænt og roder ikke...det er bare cult..

synes det andet roder!
'/2go
Avatar billede zteiner Nybegynder
02. juni 2002 - 15:58 #12
Avatar billede sif4ever Nybegynder
02. juni 2002 - 20:05 #13
Jeg kan ikke se INDEX.ASP!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
02. juni 2002 - 22:33 #14
default siden er godtnok den eneste som virker.. Men hvis jeg skulle komme med kritik til den, skulle det nok være sådan noget som: Farverne... Den lyse grønne passer ikke til emnet, og da slet ikke til banneret :p.. Ellers meget lechar..