Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. juni 2002 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

PHP hjælp...

Jeg skal til at udvilke et PHP-Script som kan gemme i en database og vise de informationer man har lagt ind. Er der nogle der kender en tutorial eller nogle gode sites om PHP lidt avanceret ??. Ikka bre det fis med "Hello World"..

på forhånd tak :-)

Jacob
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. juni 2002 - 12:22 #1
www.webcafe.dk - synes du skal tage et smut derforbi (efter du har downloaded den editor :). artiklerne er nemme at forstå og brugbare.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juni 2002 - 12:27 #2
Avatar billede sjuul Nybegynder
02. juni 2002 - 12:34 #3
http://www.phpbuilder.com/columns/jesus19990308.php

en lille vejledning i mysql og php
Avatar billede jacob_m Nybegynder
02. juni 2002 - 12:34 #4
webcafe er kun med at fåforbindelse osv... Jeg vil ind og intergrer PHP og MySQL
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. juni 2002 - 12:38 #5
http://www.webcafe.dk/artikler/php/
nede under php&mysql... Der står blandt andet hvordan man hiver data ud osv. Og der er også en guide til at lave en gæstebog i PHP&mySQL
Avatar billede dmcn Praktikant
02. juni 2002 - 13:22 #6