Avatar billede oldie Nybegynder
29. juli 2000 - 22:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af printer (OKIPAGE 4W Plus)

Jeg har haft lidt problemer med en printer af ovennævnte mærke og har derved fået installeret den 4 gange i mappen \"printere\".
Nå jeg vil slette de udgaver der ikke skal bruges får jeg følgende fejlmeddelse :
ERROR
Could not load module C:\\windows\\system\\v228del.dll
Error code 11571
Aborting operation

Hvad gør jeg nu for at få dem fjernet. Er der nogen som har denne DLL fil liggende som så kan maile den til mig, eller er der en anden løsning.

Det er i hvert fald iriterende at have sådan en fejl og ikke selv kan finde ud af det
Avatar billede hojben Novice
29. juli 2000 - 22:12 #1
prøv at hente en nyere driver til printeren..
Avatar billede oldie Nybegynder
29. juli 2000 - 22:33 #2
Jeg har installations CD, så skulle jeg ikke have de rigtige drivere. Printeren virker udmærket det er bare et \"skønheds\" problem at der er 3 EXTRA printere i mappen og som ikke er til noget.

Avatar billede asmodeus Nybegynder
29. juli 2000 - 23:09 #3
Geninstaller Windows - du har på nuværende tidspunkt smadret din regestry rigeligt!
Mvh/
Asmodeus
Avatar billede kurtj Nybegynder
29. juli 2000 - 23:16 #4
Som jeg også skrev på Planeten.
Prøv at hente den nyeste driver til printeren.Selvom dine drivere er de rette kan der sagtens være en fejl på cd`en.(En lille ridse)
Avatar billede kurtj Nybegynder
29. juli 2000 - 23:38 #5
Hej oldie.
Prøv at hente driveren her http://www.oki.dk/oki-cgi/fs.asp?ID=/update/drivere/h_led.htm
Hvis du får yderligere problemer. Kan du jo skrive igen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. juli 2000 - 02:12 #6
Fjern ALLE printere af den type du skriver og installere den igen (én gang).

Hvis du fjerner en af de fire printere, så fjerner den måske også de filer som printeren behøver ...
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juli 2000 - 02:49 #7
Jeg er med goulduck - fjern alle printerne af typen måske endda i fejlsikret tilstand der ligger sommetider et eller andet under dejen og driller - Derefter var det måske en god idé at prøve at undersøge på Oki´s hjemmeside hvilke dll\'er du har lagt ned - Slet også dem. Genstart computeren og lad windows autodetecte printeren og geninstaler de nyeste drivere fra Oki´s hjemmeside. Ellers var det måske en god idé at undersøge hvor god OKI´s support er - ring til dem og hør om de kan hjælpe, sommetider ramler man ind i en fantastisk support fra nogle af producenterne (det giver jo et godt ry)

MVH Denboj
Avatar billede oldie Nybegynder
30. juli 2000 - 07:56 #8
Jeg kan ikke fjerne alle printere, selv den der virker kan ikke fjernes.
Har nu lige prøvet at maile til OKI\'s support, så nu vil jeg se om de har en ide.
Avatar billede steffen Nybegynder
30. juli 2000 - 11:03 #9
Installer printeren igen - evt. i et andet sprog, og afinstaller den så igen umiddelbart efter.
Avatar billede kurtj Nybegynder
30. juli 2000 - 13:10 #10
Jah, Det vil jeg jo også mene.hvis filen der skal bruges til afinstallation kommer ind igen,fra en ny driver.Burde de alle kunne slettes igen.
Avatar billede kurtj Nybegynder
30. juli 2000 - 13:15 #11
Pånær den nyeste driver.
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juli 2000 - 14:20 #12
oldie// hvordan gør du når du forsøger at fjerne printerner ?
Avatar billede blackout Nybegynder
30. juli 2000 - 19:20 #13
Prøv at se her :

http://www.oki.dk/oki-cgi/fs.asp?ID=/update/s_svar/h_led.htm

Hvis du så se i bunden på denne support side, står der følgende :

10. V228DEL.DLL mangler ved afinstallering af printerdriver?

Hvis der er foretaget to eller flere installationer af samme printerdriver, og en af dem slettes igen, slettes filen \'v228del.dll også. Download filen V228DEL.ZIP , pak den ud og kopier den til C:\\Windows\\System
Avatar billede oldie Nybegynder
30. juli 2000 - 21:13 #14
Tusind tak for hjælpen. Det burde jeg jo nok selv have kunnet finde ud af, men det kunne jeg jo ikke. Dejligt med lidt hjælp.
Hilsen fra Oldie