Avatar billede fireburn Nybegynder
01. juni 2002 - 16:56 Der er 4 kommentarer

Loade text ind i en film - with a twist :)

Vi har en hovedfilm, hvorfra vi loader endnu en film (inde i hovedfilmen) - denne film der loades, skal så yderligere hente noget text ind fra en .txt fil.

Vi har prøvet at sætte taget til at være level0 - det virker også meget fint når filmen afvikles fra sig selv... men når vi loader den fra hovedfilmen kan teksten IKKE loades ind... jeg går ud fra det er et spørgsmål om at target er forkert. Any ideas ???
Avatar billede fireburn Nybegynder
02. juni 2002 - 15:40 #1
Ingen svar endnu :(

Okay, her kommer lige en udspecificering så i bedre kan forstå.

mainfilm.swf = startside, hvorfra undersider (flere .swf filer) loades indeni

telefontavle.swf = en side der loades fra mainfilm.swf, som henter variabler fra en textfil i et textfield med navnet "txt"

Vi har sat target til at være Level 0 når textfilen loades ind, og det virker også fint når den køres standalone. Men når vi loader telefontavle.swf fra mainfilm.swf, så kan telefontavle.swf IKKE finde ud af at loade text filen ind.

Jeg går ud fra at target skal ændres i loadvariables() metoden, men vi har prøvet alle tænkelige...

Et slot og 200 Points til den der kan fortælle hvad target skal være :o))

Og please, skyynd jer... det er til et projekt!!
Avatar billede barklund Nybegynder
03. juni 2002 - 11:48 #2
Hvor loader du din telefontavle.swf hen fra mainfilm.swf?
Avatar billede barklund Nybegynder
03. juni 2002 - 13:49 #3
Eller sagt på en anden måde:

Har du:

loadMovie("telefontavle.swf", sometarget);

Skal du bruge:

loadVariables("txt", sometarget);

Eller hvis ud har:

loadMovieNum("telefontavle.swf", sometarget);

Skal du bruge:

loadVariablesNum("txt", sometarget);

Altså skal du loade variabler præcis samme sted hen som din film - selvfølgelig :o)
Avatar billede barklund Nybegynder
04. juni 2002 - 14:35 #4
Hallo?