Avatar billede kissa Nybegynder
31. maj 2002 - 19:05 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Design...

Kan noen lave et FEDT design?
Ingen ønsker....
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 19:17 #1
Sgu ikke for 30 points :)
Avatar billede cdc Novice
31. maj 2002 - 19:19 #2
30 points giver man til rimelig nemme opgaver, så skulle det være så nemt at du selv kan lave det :op

/cdc
Avatar billede kissa Nybegynder
31. maj 2002 - 19:29 #3
nå da?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
31. maj 2002 - 19:46 #4
Spørgsmålet er jo egentligt: Kan noen lave et FEDT design?....

Så må svaret jo være:

JA!
Avatar billede cdc Novice
31. maj 2002 - 20:04 #5
sad-peter-pan --> det har du ret i så siger jeg også JA :o)
Avatar billede cdc Novice
31. maj 2002 - 20:11 #6
kissa-> når du skriver design, hvad mener du så, et billed du selv klipper op eller er det en HP med alt kode også. Og hvad kan du selv html/asp/php/js og hvilke tegne program har du og kan du bruge dem ?????

/cdc
Avatar billede psoriasis Nybegynder
31. maj 2002 - 21:35 #7
Avatar billede psoriasis Nybegynder
31. maj 2002 - 21:37 #8
- Desuden er der masser der kan lave fedt design;

/cdc
prodic
mig :)
www.highonpixels.dk
www.k10k.com
www.spoono.com

og mange flere.
Hermed ikke sagt, at du skal rippe deres designs. Jeg svarede bare på dit spørgsmål.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 22:10 #9
Nævn også mig...nævn også mig *g*
Avatar billede psoriasis Nybegynder
01. juni 2002 - 23:11 #10
'også mig, også mig' :D
Avatar billede stue11 Nybegynder
02. juni 2002 - 20:06 #11
Jeg kender en side hvor du kan downloade designs her er den: www.freelayouts.com
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. juni 2002 - 10:01 #12
mig også også mig..

hmm det vil sku tage lidt tid at nævne alle de rigtig seje.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
03. juni 2002 - 18:32 #13
hvis nogle af de herrer kunne være interesseret i en lille opgave til gode points (desv. kun points :( ), er i meget velkomne i http://www.eksperten.dk/spm/219140
Avatar billede gryn Nybegynder
03. juni 2002 - 19:42 #14
Jag kan godt!  :oD
Avatar billede ice_fox Nybegynder
05. juni 2002 - 01:25 #15
psoriasis >> Jeg vil bare lige sige tak for at du gør opmærksom på at man ikke skal rippe :) Det er desværre set lidt for ofte at folk ripper større eller mere kendte sites, i håb om at kunne få hits på den måde :/ Hvis jeg skal give nogle hints til sites med god inspiration, må det være sites som http://www.endeffect.com og www.designiskinky.net ... og ellers at prøve at browse de større designsites/læse designblade/tegneserier o.lign. .. og så ellers bare lege i Photoshop til dine hænder bliver ømme ;)
Avatar billede kissa Nybegynder
29. august 2002 - 13:19 #16
asd