Avatar billede spoodle Nybegynder
30. maj 2002 - 15:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

movefile objekt under IIS

Er der nogen der ved hvordan jeg sætter min standard IIS server op til at tillade filesystemobject.movefile objektet.

Når jeg prøver at flytte en fil sker der ingenting den går bare i timeout. Jeg får ingengang nogen fejlmeddelelese.

Min kode:

dim filesys
set filesys=CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If filesys.FileExists("C:\Inetpub\wwwroot\backend\art.swf") Then
  filesys.MoveFile "C:\Inetpub\wwwroot\backend\art.swf", "C:\Inetpub\wwwroot\backend\test\"
response.write "fil flyttet"
End If
Avatar billede crapman Nybegynder
30. maj 2002 - 15:09 #1
Burde der ikke stå c:\inetpub\wwwroot ect..... ???
Avatar billede spoodle Nybegynder
30. maj 2002 - 15:09 #2
aaargghhhh....

Okay eksperten.dk fjernede lige alle mine backslashes......

Prøver igen:

dim filesys
set filesys=CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If filesys.FileExists("C:/Inetpub/wwwroot/backend/art.swf") Then
  filesys.MoveFile "C:/Inetpub/wwwroot/backend/art.swf", "e:/kunder/sendetkort.nu/backend/test/"
    response.write "fil flyttet"
End If
Avatar billede spoodle Nybegynder
30. maj 2002 - 15:12 #3
okay nu skulle den være der:

dim filesys
set filesys=CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If filesys.FileExists("C:\Inetpub\wwwroot\backend\art.swf") Then
filesys.MoveFile "C:\Inetpub\wwwroot\backend\art.swf", "C:\Inetpub\wwwroot\backend\test\"
response.write "fil flyttet"
End If
Avatar billede crapman Nybegynder
30. maj 2002 - 15:13 #4
Du mangler da vidst nok en parantes...... Filesys.MoveFile("C:/Inetpub/wwwroot/backend/art.swf", "e:/kunder/sendetkort.nu/backend/test/")
Avatar billede spoodle Nybegynder
30. maj 2002 - 15:18 #5
Nope:

Error Type:
Microsoft VBScript compilation (0x800A0414)
Cannot use parentheses when calling a Sub
/backend/test.asp, line 16, column 91
filesys.MoveFile ("C:\Inetpub\wwwroot\backend\art.swf", "C:\Inetpub\wwwroot\backend\test\")
Avatar billede spoodle Nybegynder
30. maj 2002 - 15:27 #6
Min asp kode er god nok fordi den virker på an anden server, der bare om man kan sætte sin lokale server op til det???
Avatar billede tmceu Praktikant
03. juni 2002 - 01:52 #7
Har brugeren IUSR_MASKINNAVN skriverettigheder til test folderen ? Denne bruger anvendes standard til anonymous access.
Avatar billede spoodle Nybegynder
13. juni 2002 - 09:20 #8
lukker spm