Avatar billede jaguar Nybegynder
30. maj 2002 - 10:58 Der er 5 kommentarer

Tidsplanlægning

Hej Flokens

Jeg søger et tidsplanlægningsprogram/execl ark til at planlægge nogle folks arbejdsopgaver i løbet at en uge hvor de kan lave mange forskellige ting samme dag.
Man skal kunne indtaste uge,dato,navn,opgave nr, opgave tekst samt tidsforbrug og Kørsel samt materiale forbrug.
ER der nogen der ligger inde med noget som de vil dele med mig ??
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 11:37 #1
skal der være nogle bestemt funktioner, eller er det bare en oversigt du skal bruge
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 11:38 #2
måske ikke særlig smart formuleret...
Med funktioner mener jeg, om der skal være mulighed for at regne noget sammen - tilbud, løn...? Eller skal det bare være en helt alm oversigt?
Avatar billede jaguar Nybegynder
30. maj 2002 - 12:07 #3
det er faktisk bare en oversigt hvor jeg har mulighed for at lægge opgaver ind og for en udskrift for en uge ad gangen som jeg kan hænge op hvor folk så kan se hvad de skal lave i løbet af ugen. evt ville det være rart hvis jeg kunne sotere på bestemte opgaver samt på bestemte personer. jeg skal kunne planlægge flere uger frem og kunne se forgående uger.
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 12:54 #4
Hvis du selv har bare minimumserfaring med Exel burde du selv kunne lave det... (måske er der endda en template du kan bruge)

Jeg har et simpelt projektstyringsark du kan få, - men jeg tror du vil få mere ud af at lave et selv, med præcis de rækker, kolonner og tekster du har brug for.
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
31. maj 2002 - 07:25 #5
Jeg ved godt at dette ikke helt er hvad du spørger om men Microsoft har lavet et program som hedder project, hvilket er utroligt godt til lige det du søger.