Avatar billede aneez Nybegynder
28. maj 2002 - 20:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ICQ klæber til siderne

Er der nogle af jer der ved hvordan man slår fra at icq klæber til siden af skærmen når man flytter den ud i siden?

Jeg har det problemt at jeg skal køre med 2 skærme og vil gerne have flyttet icq fra skærm 1 over til skærm 2. Men når jeg trækker den til kanten så klæber den til den.

Nogen der så ved hvordan jeg kan slå det fra så jeg kan få flyttet den fra skærm 1 til skærm 2?

/Aneez
Avatar billede aneez Nybegynder
28. maj 2002 - 20:21 #1
jeg kører ICQ 2002a build 3727
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2002 - 20:24 #2
ICQ 2002a er smækfyldt med fejl - brug ver. 2001 i stedet
Avatar billede aneez Nybegynder
28. maj 2002 - 20:28 #3
john_stigers: kan du uddybe det? hehe hvorfor den er dårlig hehe og jeg kan ikke bruge det til noget.
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2002 - 20:29 #4
Jeg bruger nøjagtig samme ICQ som Aneez og min klæbrer ikke :) det har den aldrig gjort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2002 - 20:31 #5
Hvis du ikke kan bruge det til noget, hvorfor bruger du så ICQ???
Sorry, men din grammatiske fejl fik mig lige til at drille dig ldt :)

Finder lige link.
Avatar billede aneez Nybegynder
28. maj 2002 - 20:39 #6
jeg kan ikke bruge at du beder mig om at skifte til en anden version af icq. Til at løse det problem at den klæber til siderne :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:06 #7
så vidt jeg ved, så supporterer ICQ ikke dobbeltskærme, og vil dermed altid klæbe op ad den primære :(
Avatar billede aneez Nybegynder
28. maj 2002 - 21:09 #8
:(
Avatar billede aneez Nybegynder
05. maj 2003 - 23:49 #9
syns lige jeg vil ryde lidt op her