Avatar billede Carsten Nybegynder
28. maj 2002 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Link?

Jeg har indstillet min Internet Explorer 6.0 til at bruge Hotmail som E-mail, når jeg klikker på et mail link på nettet. Klikker jeg, åbner browseren godt nok min hotmail konto, men ikke i "Compose" som normalt, men i Inbox(Oversigten)? Hvordan indstiller jeg Hotmail til at åbne i "Compose", med den adresse jeg klikkede på, placeret i adresse feltet?
Avatar billede trigger_happy Nybegynder
28. maj 2002 - 13:21 #1
Du skal skrive, hvis du kan, change link. Så skal du ændre det til den site du vil have frem.
Avatar billede Carsten Nybegynder
28. maj 2002 - 13:51 #2
Hvor gør jeg det? Jeg vil jo ikke have noget bestem side frem. Jeg vil have at Hotmail skal åbne i compose og med adressen jeg har klikket på i adressefeltet. Lige nu åbner den bare på forsiden?