27. maj 2002 - 17:34Der er
30 kommentarer og 1 løsning
2 små! :)
1: OK...det jeg gerne vil ha er: når et bestemt mc får en hvis bredde/højde skal en given "action/event" loope for evigt! hvis i forstår :) ?
2: OK...det jeg gerne vil ha er: hvordan gør man sådan at for eksempel første gang man trykker på noget sker der en ting og anden gang man trykker sker der så en anden?!
Så vil den første gang når højden eller bredden er 100 udføre scriptet og det vil den gøre hver gang derefter - uanset om højde/bredde ændres til noget andet...
hvis der stadig er nogen?! så vil jeg altså lige sige at nr. 2 spørgsmål altså ikke dur rigtigt! det dur altså kun de første 2 gange man trykker på knappen...hvorfor?
Findes funktionerne? Ovenstående kode kalder jo netop de beskrevne 4 funktioner defineret på samme tidslinie som knappen er på... hvis de ikke findes, så sker der ingenting :o)
Nøø... har ikke testet det... hvor er funktionerne defineret? At jeg skrev det som funktioner, var bare for at illustrere ideen, men det er da nemmere at skrive koden direkte i switch'en...
on (release) { switch(++this.counter) { case 1: { setSome._x = 10; break; } case 2: { setSome._x = 100; break; } case 3: { setSome._x = 1000; break; } default: { setSome._x = 0; break; } } }
(jeg må da kunne få den tilbage...ellers ville den da ikke blive ved med at være der!?) :·D
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.