Avatar billede little_john Nybegynder
27. maj 2002 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTX Eksamen

Min lillesøster går på HTX 2. år. Deres eksamener blev trukket ud idag, nogen der ved hvad det blev?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2002 - 14:12 #1
øhm..... er det ikke forskelligt fra klasse til klasse ligesom på gymnasiet`?
Avatar billede little_john Nybegynder
27. maj 2002 - 14:13 #2
Forskelligt fra år til år så vidt jeg ved.. men går da ud fra det bliver udtrukket af UVM lissom gymnasiet..
Avatar billede ingen-xpert Nybegynder
27. maj 2002 - 14:17 #3
... vil du virkelig gøre hende den bjørnetjeneste, hvis du får muligheden?
Avatar billede little_john Nybegynder
27. maj 2002 - 14:21 #4
Huh???  Bare fordi jeg gerne vil vide hvad jeg skal forberede mig på at hjælpe hende med???????
Avatar billede iq-n Nybegynder
27. maj 2002 - 14:34 #5
Det er sku meget forskelligt.

Men de fleste i vores kasse skuller op i kemi, fysik og teknologi.
den anden klasse skulle op i Tysk og biologi
Og den sidste klasse var det meget forskelligt.

Så det komme and på hvor hun går og hvilken klasse hun går i.