Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 13:11 Der er 17 kommentarer

Web Cam problemer!

Jeg har puttet web cameraet i USB porten og installeret driveren "Quick Cam" men når jeg pr0ver at tage et billede siger den:
The video device is either in use by another application or is not intalled properly"

En der kan hjælpe med en anden driver eller noget?!

PS: jeg har windows ME
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 13:13 #1
det er nok ikk pokkers nemt at hjælpe med en anden driver når du ikk fortæller hvilket cam det er
Avatar billede panic-killer Nybegynder
26. maj 2002 - 13:15 #2
Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 13:17 #3
Det er et logitech
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 13:18 #4
.oO(hvor lavt kan man synke i sin point jagt)
Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 13:19 #5
hmm hvad med at hjælpe mig? :D
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 13:20 #6
okay.....
model: quick cam eller hvad?

har et eller andet gæt på at det nok ikk er driveren der er problemet, har du prøvet at genstarte maskinen... det hjælper altid når min maskine kommer med den fejl
Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 13:20 #7
ok jeg genstarter
Avatar billede stue11 Nybegynder
26. maj 2002 - 13:23 #8
Du skal ringe til Logitech i Danmark og bede dem om at sende et nyt software har haft de problemer før! Og da jeg fik den nye virkede det
Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 13:23 #9
det ser heller ikke ud til at der er strøm på... Pæren lyser ikke,
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 13:24 #10
http://www.logitech.com/cf/support/videolist.cfm her er en liste over drivere til alle logitech webcams, så må du selv lige lure på din indpakning hvilken en af dem det er :)
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2002 - 13:26 #11
hmmmmm...... ja nu ka jeg jo ikk lige huske om der kommer lys i mit når jeg smækker det i usb porten uden at driveren er installeret..... men det tror jeg faktisk at der gør
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
26. maj 2002 - 14:12 #12
Hvis du har det ovennaevnte problem, saa proev at installere direcx 8.1. Foerst afinstallerer du quckcam, derefter installerer du den nyeste version af directx. Det er ligemeget om du har den allerede, bare installer den igen! Saa bagefter installerer du den nyeste quckcam software.

/JB
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
26. maj 2002 - 14:13 #13
Saa viker det..100%

/JB
Avatar billede mad-insane Nybegynder
26. maj 2002 - 16:14 #14
CNET > Downloads > Windows > Search results for direcx 8.1

No software found for direcx 8.1

finder du et link? plz
Avatar billede locturian Nybegynder
26. maj 2002 - 18:20 #15
Hvis ikke der er lys i pæren, er det højest sansynligt din USB port der ikke er korrekt installeret. Check om den virker korrekt i 'Enhedshåndtering'.
Avatar billede locturian Nybegynder
26. maj 2002 - 18:20 #16
Og, du kan finde directx enten på download.com, eller på windows.com
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
26. maj 2002 - 22:04 #17
Locturian> CAmeraet virker godt nok, hvis den siger at den er i brug af en anden application. Ikke alle logitech modeller har lys.

Min løsning virker. :)