Avatar billede kissa Nybegynder
26. maj 2002 - 12:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fed meny....

Jeg trenger en FED meny i flash! Teskten kan jeg selv redigere, så bare skriv noe... Det skal være on mouseover effekt på den... Farger bestemmer dere selv.
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:29 #1
Avatar billede elkrog Nybegynder
26. maj 2002 - 12:30 #2
meny = menu :))
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 12:31 #3
Kunne også være godt at vide hvilken størrelsen Flash menuen skal ha'
"Farger bestemmer dere selv." ?????

-Martin
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. maj 2002 - 12:33 #4
elkrog >> menu kan da også staves meny.
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 12:35 #5
Gizmo: Sad også lidt og tænke over det. Men manden der har stillet spørgsmålet staver generalt af l*rt :) Så man kunne jo aldrig vide om det var en fejl.
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
26. maj 2002 - 12:46 #6
Jeg gider normalt ikke blande mig når folk hakker på hinanden - specielt stavefejl...
(GUD!!! hvor er der mange der staver af lort herinde på eksperten)
MEN!!!

JEG synes tilgengæld at det her lugter lidt mere af en blanding af NORSK og DANSK snarer end stavefjolsordspasser...

Det er selvfølgelig bare min mening!

initializing -> Hvis du var lidt mindre fokuseret på stavespassere, ville du kunne gennemskue at "Farger bestemmer dere selv" betyder "Farver bestemmer du selv"

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
26. maj 2002 - 12:50 #7
initializing>>ja...farger til farver er sku da logik for fladlus
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 16:39 #8
Funkychicken: Jeg er heller ikke en fladlus men det er der måske andre der er...?
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 16:39 #9
Laver stadig ikke noget før man har fået størrelsen afvide og evt. ønsker...
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
26. maj 2002 - 16:42 #10
initializing -> hedder det ikke AT VIDE(Få at vide!)???

Venligst ;o)
Kristian Bjørn
(jeg kunne ikke lade være)
Avatar billede initializing Nybegynder
26. maj 2002 - 20:29 #11
F og T sidder jo lige ved siden af hinanden ;D
Avatar billede kissa Nybegynder
26. maj 2002 - 20:55 #12
størrelsen kan dere velge selv
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 15:20 #13
Jeg prøver når jeg kommer hjem...

Har du nogle speciele ønsker til hvordan du gerne vil ha' at den skal se ud?
Avatar billede kissa Nybegynder
27. maj 2002 - 19:41 #14
nope
Avatar billede 0ffline Nybegynder
11. juni 2002 - 18:24 #15
Hvis du stadig ønsker en menu, kan du så ikke fortælle om i hvilken forbindelse den skal bruges??
Vertical menu eller horizontal??
Alt andet end intet vil hjælpe gevaldigt på svarene  i dette spørgsmål :)
Avatar billede kissa Nybegynder
11. juni 2002 - 20:34 #16
Dette spørsmål legges ned.