Avatar billede scz Nybegynder
25. maj 2002 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

script skriver ikke til fil.

Mit problem er at dettet her script ikke skriver noget ud i filen. Nogle der har et forslag til hvad der kan være gået galt i min kode?
Jeg har prøvet at ændre $fnick.txt bare til fnick.txt ( så det ikke er en variable, men samme probs. )
Alle forslag er velkommen, så længe at det er i PHP 3 eller 4 og uden brug af mySQL.

<?
if ($send && $fnick){
$file = fopen("$fnick.txt", "w");
fwrite($file, "$fnick<br> || $snick || $name || $sex || $bplace || $height || $weight || $hair || $eyes || $dm || $wp || $bg || $pic || $aoo -\n");
fclose($file);
echo "Yor bio page have been added. Thank you.";
}else{
?>
<form method="post" action="addmember.php">
Call Sign: - Full version: <input type="text" name="fnick"> - Short version: <input type="text" name="snick"><BR>
Name (Real name or "****CLASSIFIED****"): <input type="text" name="name"><BR>
Gender: <input type="text" name="sex"><BR>
Birthplace (Country and Stat or "****CLASSIFIED****): <input type="text" name="bplace"><br>
Height (ie. 5'9"): <input type="text" name="height"><BR>
Weight (ie. 150 lbs.): <input type="text" name="weight"><BR>
Hair: <input type="text" name="hair"><BR>
Eyes: <input type="text" name="eyes"><BR>
Distinguishing Marks (if none, type "none"): <input type="text" name="dm"><BR>
Weapon Proficiencies: <input type="text" name="wp"><BR>
Background: <input type="text" name="bg"><BR>
Pic: (full url "http://www.bleh.dk/pic.jpg") <input type="text" name="pic"><BR>
Area of Operation (US or EURO): <input type="text" name="aoo"><BR>
<input type="submit" value="Add member" action="submit" name="send"></font>
<br>
<?
}
?>

scz
Avatar billede darkhero Nybegynder
25. maj 2002 - 19:13 #1
der mangler en </form> ??
Avatar billede scz Nybegynder
26. maj 2002 - 00:09 #2
Well det, virker stadig ikke :(
Avatar billede scz Nybegynder
09. juni 2002 - 21:19 #3
Well, jeg lukker dette spm igen -:(