Avatar billede dt Nybegynder
25. maj 2002 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Pagefile

Jeg har et problem hvergang jeg booter min pc ( p 166 mhz, 128 mb ram, 1,5 gb hd, Win2k ) siger den at min pagefile er for lille ! den nuværende størelse er : initial size 192, max size 384, og har 739 mb availabel .
Under dette står der : total paging file size for all drives : min 2 mb, recomended 189 mb, currently allocated 20 mb.
Hvad skal jeg gøre for at får pagefilen til at passe ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. maj 2002 - 15:26 #1
din HDD er faktisk for lille til W2K

Minimum Requirements
Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU
Memory 64 megabytes (MB) of RAM recommended minimum; more memory generally improves responsiveness
Hard Disk 2GB hard disk with a minimum of 650MB of free space
CPU Support Windows 2000 Professional supports single and dual CPU systems

http://www.microsoft.com/windows2000/professional/evaluation/sysreqs/
Avatar billede dt Nybegynder
25. maj 2002 - 15:32 #2
fuck .. det er noget tus mus ., weee nå men kører squ stabilt nok ikk noget der . men nå nok hellere kigge efter en 2 gb disk så
Avatar billede dt Nybegynder
25. maj 2002 - 15:33 #3
hov kan du ikk lægge et svar ,, så får du nogle points og dette spg er lukket :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. maj 2002 - 15:34 #4
he he.. få heller fat i en der er lidt større.. evt en 8Gb eller 40Gb eller hvad økonomien tillader ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. maj 2002 - 15:34 #5
svar ;o)

lav et svar selv og tage de 170Pointz selv!
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. maj 2002 - 15:35 #6
hvorfor det store pointtal for det spm.?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. maj 2002 - 15:35 #7
Du skal Gå i start/ control panel/system/og klikke på fánebladet avanceret.
Så kan du kome ind og ændre din swapfil(pagefil.) den skal være 1,5 gange støre ind de ram der er i maskinen DVS i dit tilfælde skal den være 192 i begge felter.
Avatar billede dt Nybegynder
25. maj 2002 - 15:38 #8
pilfinger > vil jeg fluks lige prøve :) ..

rkhdk > har masser af disk plads . har +300 gb i min serv . er bare en gammel box der stod og grinede så jeg tænkte jeg ville lege lidt med :)
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. maj 2002 - 15:43 #9
Husk at du skal ha 192 i instalt size og maximu size og klik på set
Avatar billede dt Nybegynder
25. maj 2002 - 15:47 #10
fordi jeg gerne ville ha hurtig info ! noget galt i det ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. maj 2002 - 15:51 #11
Takker for Pointz!

dt => flere pointz, burde ikke give hurtiger svar tide!