Avatar billede lonely Nybegynder
25. maj 2002 - 12:13 Der er 2 kommentarer

Lave en undersøgelse

Hej jeg har tænkt meget på at lave en undersøgelse eller hvad du vil kalde det om hvor mange som for noget ud af at andmmelde et overgreb hvor der bevidst er blevet gået efter mobil tlf! jeg har selv prøvet det en gang og det eneste der skete var at jeg fik 300 kr tilbage af forsikringen og det var en HELT ny nokia 8310!!

Har i prøvet noget lingende eller bare kender nogen så må i meget gerne skrive for jeg vil have noget i gang så politiet fatter at der ikke sker en skid sådan set!
Avatar billede jamella Nybegynder
25. maj 2002 - 12:27 #1
gik på en tvin skole siste år jeg mistede 150,- og et par cd'er med der var stjålet over 20 mobiler inden året var omme og nogle blev opdaget i at stjæle mobiler og computer osv men med DE FIK EN CHANGE MERE

ps forestanneren var en idiot
Avatar billede lonely Nybegynder
25. maj 2002 - 14:14 #2
oK!! jeg tænker videre