Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
25. maj 2002 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i om menuen?

Hej Alle på E.
Jeg har oprettet nogle spm. efterhånden angående min side http://www.funnycartoons.dk. Det jeg gerne vil have at vide nu, er om min menu i form af en drop-down-box, virkelig er så dum/forfærdelig? Tror i at den gør det svære at navigere rundt på min side?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:38 #1
den er upraktisk ja.
Den ville væer fin nok hvis den bare stod oppe i hjørnet som alternativ til den almindelige menu, eller blev brugt til undermenu punkter men ikke som hovedmenu.
Den er for besværlig at bruge, og værst af alt er den ikke umiddelbart til at se... man skal lige tænke sig om en enkelt gang inden man finder menuen, og at tænke er som bekendt ikke det civiliserede mennesker er vildest med at gøre, så derfor forlader de siden igen efter ca 2 sekunder :)

POPCORN'et :)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:38 #2
var et svar
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
25. maj 2002 - 10:40 #3
Hvad er alternativet?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2002 - 10:43 #4
en ganske almindelig menu som de feste andre har :)
altså en venstrestillet menu
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 11:09 #5
Du ku også lave en top stillet menu, under en øverst blå kant
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
27. maj 2002 - 15:33 #6
det var ikke mange kommentare for 30 point!!