Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 20:08 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

iframe / ilayer / table scroll der VIRKER i IE & NS 4+ & NS 6+

Dav Dav!

Hvordan får jeg ovennævnte til at fungere i ALLE de nævnte vertioner af browser ??
Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 20:10 #2
altså det behøver ikke at være alle 3 dele der funger, blot en af delene kan komme til at funge i alle 3 browsere!
Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 20:16 #3
hmmm på den side du henviser til er der en eksempel side hvor mankan teste det... og jodet funger fint i IÈ OG NS4+ men ikke i NS 6+ :-((

Såå desværre det kunne jeg ikke rigtigt bruge til noget!
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 20:16 #4
her er en der virker i NS4 (der er bitch'en)
http://www.webreference.com/dhtml/column23/allCode.html
du kan evt sætte enten den eller en iframe ind med document.write() efter et browser check. bemærk at den kun har vertical scrollbar.
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 20:19 #5
se http://www.grunden.dk/uis/iframe.html

Her virker den i alle browserne
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 20:26 #6
ikke med scrollbars gryn. ikke med scrollbars.
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 20:29 #7
Nåhh.... i vil ha et script, der scroller med "kunstige" scrollbars.
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 20:31 #8
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 20:32 #9
det er den eneste måde i NS4. og nød lærer nøgen kvinde ....
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 20:36 #10
Der er også en fed en på http://bodytag.org/vsonyro/home.htm , men den er nok lidt svær at fiske ud.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 20:41 #11
gryn> den sidste er en joke ikke? den kommer tilmed med en fornærmelse til NS4 brugere. det er sådan set en lille smule pinligt. de kan ikke gøre deres arbejde ordentligt og fornærmer potentielle kunder.
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 20:53 #12
Det var ikke en joke. Det er en af de flotteste sider, jeg nogen sinde har set. Tror du NS-brugere bliver fornærmet over den slags?

Scrolleren kan man jo ændre efter behag.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 21:43 #13
well. jeg blev fornærmet. pæn. indrømmet. virker i NS4 som krævet. nej.
Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 21:51 #14
Gryn--> Den virker jo hverken i NS4+ eller NS6+
De frames der er gentager sig nedefter...!
Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 21:57 #15
SORRY gryn!!!
Kiggede ikke lige på den med ghtml... Svar lige igen, plz?
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 22:35 #16
Det er ikke nødvendigt med 150 point... jeg vil gerne dele med dig og de andre, hvis det er. :-)
Avatar billede apophis Nybegynder
23. maj 2002 - 22:38 #17
Det er dit svar jeg bruger så du får de 150 point så må du selv dele ud hvis du har lyst til det :o)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
23. maj 2002 - 22:40 #18
ikke nødvendigt for mit vedkommende.
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2002 - 22:55 #19
Jamen jeg er da dybt taknemmelig :-)
Avatar billede apophis Nybegynder
24. maj 2002 - 10:53 #20
Det er såmænd mig, der er det ;)
Men nok pleasantries for denne gang... *G*