Avatar billede gibson6 Nybegynder
23. maj 2002 - 16:42 Der er 3 kommentarer

autocad 2000

Hvis jeg kopier tegninger fra autocad til words, kan jeg næsten ikke se stregerne, når jeg printer den ud i word´s. hvordan får jeg dem mere synlige.
Avatar billede tobby Nybegynder
23. maj 2002 - 17:01 #1
Denne løsning er nok lidt kringlet, men jeg vil tro at den virker.

Kopier billedet ind i f.eks photoshop, og gem det som en bitmap.
Vektoriser billedet i Adobe Streamline, og gør linierne federe i Illustrator.

- tror sgu det virker...
Avatar billede madskp Nybegynder
23. maj 2002 - 19:39 #2
Tegningerne kan også exporteres som bitmap direkte fra autocad
Avatar billede tobby Nybegynder
23. maj 2002 - 22:37 #3
kan de også ekspoteres som en vektoriseret eps? - i så fald er det bare at gøre linierne federe i illustrator