Avatar billede fireburn Nybegynder
22. maj 2002 - 17:22 Der er 4 kommentarer

FireWire - Hvad går der galt ?

Jeg har købt en Maxtor firewire HDD til min Dell laptop. Stikket på firewire ledningen til min nye harddisk er dog større end indgangen på computeren.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. maj 2002 - 17:32 #1
er du sikker på at det er firewire indgang på din bærbar, tror du ikke at det bare er en alm. usb port??
Avatar billede fireburn Nybegynder
22. maj 2002 - 17:34 #2
jeg er sikker - der står 1394 på porten, og Dell reklamerer også med firewire stik... jeg har en inspiron 8100
Avatar billede zenze Nybegynder
22. maj 2002 - 22:42 #3
Der er 4/4 - 4/6 og 6/6 kabler til firewire. De små stik er 4 mens de store er 6. Du skal have et kabel med sådan et 4-stik, som f.eks. her:
http://www.hd.dk/produkt/kabler/
- se under firewire!
Avatar billede fireburn Nybegynder
22. maj 2002 - 23:19 #4
takker - har nu bestilt en 4/6'er :)