Avatar billede daddy-cool Nybegynder
22. maj 2002 - 11:28 Der er 1 kommentar

pause og rewind action til musikknap

Hej der :o)

Kort og godt!
hvad er actionscriptet til hhv, Pause og rewind(Starte forfra på samme nummer)
til nogle musikknapper
MVH
Johnny
Avatar billede barklund Nybegynder
22. maj 2002 - 11:34 #1
Hvis du laver en ny swf med din lyd i, og her sætter den til at være stream og laver så mange ekstra frames, som din lyd er lang, så er det blot fra din hovedfilm at loade den ind i et nyt lag med:

loadMovieNum("lyd.swf",1000)

Og herefter bruge:

play: _level1000.play();
pause: _level1000.stop();
rewind: _level1000.gotoAndStop(1);

Det skulle jeg i hvert fald mene, men jeg er ikke 100% sikker...