Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. maj 2002 - 09:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

CS - hjælp til script

Jeg vil gerne ha' et HE SPAM script, altså et script som når jeg trykker på en knap køber en håndgranat og kaster den. trykker jeg igen købes en ny håndgrabat som også kastes..!!

Hvordan laver man det..

----
Og hvad det skal bruges til kan være lige meget, jeg vil bare gerne ha scriptet, tak.!
----
Avatar billede steppeulven Nybegynder
22. maj 2002 - 09:35 #1
Du skal bare binde en key! Tror det er:
Bind X buy "HE NUMMER HER" TRHOW
Avatar billede zob Nybegynder
22. maj 2002 - 09:40 #2
prøv at gå ind her:
www.stivan.dk
der ka du download en tingest tror at den hedder Buy script og så kan du indstille tingene i cotrols :)
Avatar billede zob Nybegynder
22. maj 2002 - 09:42 #3
Avatar billede zob Nybegynder
22. maj 2002 - 09:44 #4
og så ka du indstille det hele i Controls :)
Totalt i orden LET!

Pav|uZ  |    www.friserverplads.dk/zob
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. maj 2002 - 09:57 #5
Jeg gidder ikke stivan-script, da jeg har et script, hvor næsten samtlige taster er bundet til alt muligt..jhvis jeg bruger stivans vil jeg ændre alt dette..!!

Jeg vil bare gerne ha koden, så jeg selv kan sætte den ind!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. maj 2002 - 09:59 #6
Jeg vil gerne bare ha scriptet, så jeg kan sætte det ind i min autoexec.cfg og min config.cfg. Jeg vil ikke ha Stivanscript, da jeg tilrettet mit script til min brug..Jeg ved bare ikke hvordan man laver et buy throw script
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
22. maj 2002 - 10:31 #7
Grenade Spam script
Press/hold the button to buy, select, and throw a HE grenade. The longer you hold,
the more happens. Press again to repeat. SPAM.

Code Sample:

alias buy_he "buyequip; menuselect 4; wait; wait"
alias get_he "weapon_hegrenade; wait; wait"
alias throw_he "+attack; wait; wait; wait; -attack"
alias spam_he "buy_he; get_he; throw_he"

bind "?" "spam_he"
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. maj 2002 - 10:49 #8
Såvidt jeg kan se er hverken buyequip eller weapon_hegrenade ikke defineret i det script du har lavet stargate!

Alias buyequip må være: "buy; menuselect 8"
Alias weapon_hegranade "????". Hvordan selecter jeg HE'en..Hvis jeg kun har he er det jo bare "4", men det skal også virke når jeg har købt FB og SB (det er stadig kun HE'en der skal kastes)
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
22. maj 2002 - 11:01 #9
Den virker johnschmidt.

Når der står buyequip ved systemet at det er i menu 8 den skal finde den og så tager den nummer 4 hvilket er en HE. Så de forskellige alias overlapper hinanden. Læg alias ind i din autoexec.cfg og bind ind i din config så virker det. Kender flere som har haft dette script.
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
22. maj 2002 - 11:03 #10
Har fundet et spam til flere HE, FB og SB.

Ved ikke om den virker:

alias +grenthrow "nomsg"
alias -grenthrow " "

alias throwflash "weapon_flashbang; flashmsg; w1; +attack"
alias throwhe "weapon_hegrenade; hemsg; w1; +attack"
alias throwsmoke "weapon_smokegrenade; smokemsg; w1; +attack"
alias finthrow "w1; -attack; w2; get_best"

// -== Messages ==-
alias flashmsg "say_team Look Out, Throwing a Flashbang"'
alias hemsg "say_team Throwing a HE Grenade!!"
alias smokemsg "say_team Throwing a Smoke Grenade!!"

// -== Grenade Cycler ==-
alias gren_cycle "he_throw"

alias smoke_throw "d1; echo Set to throw a *SMOKE GREN*; d0; alias grenthrow throwsmoke; alias -grenthrow finthrow; alias gren_cycle he_throw"
alias he_throw "d1; echo Set to throw a *HE GREN*; d0; alias +grenthrow throwhe; alias -grenthrow finthrow; alias gren_cycle flash_throw"
alias flash_throw "d1; echo Set to throw a *FLASHBANG*; d0; alias +grenthrow throwflash; alias -grenthrow finthrow; alias gren_cycle no_throw"
alias no_throw "d1; echo Set to throw *NOTHING*; d0; alias +grenthrow nomsg; alias -grenthrow none; alias gren_cycle smoke_throw"

// -== Common Cmds ==-
alias w1 "wait"
alias w2 "w1; w1"
alias d1 "developer 1"
alias d0 "developer 0"
alias none " "
alias nomsg "d1; echo Nothing Selected; d0"
alias get_best "hud_fastswitch 1; slot3; slot2; slot1; hud_fastswitch 0"

// -== Binds ==-
bind "?" "+grenthrow"
bind "?" "gren_cycle"
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
22. maj 2002 - 11:53 #11
Jamen så siger jeg, indtil videre, tak for hjælpen stargate..!! Jeg tester det lige senere idag, inden jeg acceptere. Håber det er ok!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
25. maj 2002 - 11:43 #12
Stargate / om andre interesserede:

jeg sat dette ind i min autoexec.cfg:

alias buy_he "buyequip; menuselect 4; wait; wait"
alias get_he "weapon_hegrenade; wait; wait"
alias throw_he "+attack; wait; wait; wait; -attack"
alias spam_he "buy_he; get_he; throw_he"

Og dette ind i min config:
bind "h" "spam_he"

...og det virker perfekt.. når jeg trykker op H smider jeg en granat, køber en ny, smider den, køber en ny, smider den....indtil der ikke er mere tid eller flere penge!!

Nice!!