Avatar billede honning Nybegynder
22. maj 2002 - 09:07 Der er 8 kommentarer

Twin view til Elsa Gladiac 511

Hej Eksperter.

Jeg har et Elsa Gladiac mx400 32mb grafikkort med tv-out. Jeg har de oprindelige drivere (fra æsken) installeret.

Mit problem ligger i at jeg ikke kan have både monitor og tv kørende samtidig. Det er belastende at jeg skal skifte mellem monitor og tv hele tiden, da de ikke står i samme lokale.

Jeg har søgt lidt på nettet efter en løsning, uden held, så nu må jeg jo ty til hjælp :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. maj 2002 - 09:09 #1
Hvilken version driver køre du med?

installer nyere nVidia drivere!

http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede honning Nybegynder
22. maj 2002 - 09:46 #2
Har Elsa ikke selv lavet drivere der løser mit problem ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. maj 2002 - 10:11 #3
ikke hvad jeg ved!

http://www.elsa.com/ er nede!

men i de driver jeg bruger (har ikke Elsa), der er der et flueben hvor man kan tvinge den til at køre på begge skærme
Avatar billede honning Nybegynder
22. maj 2002 - 11:52 #4
Hmm, nu troede jeg ellers at jeg betalte ekstra for en mærkevare så jeg kunne være sikker på gode drivere. Men sådan hænger det så ikke sammen :)

Jeg prøver lige nvidia's drivere og ser om det virker..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. maj 2002 - 11:13 #5
har du fået det til at virke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:51 #6
har du fået det til at virke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2002 - 08:19 #7
har du fået det til at virke?
Avatar billede honning Nybegynder
28. maj 2002 - 14:36 #8
Jeg har ikke adgang til www der hjemme, så da det fylder 10 MB, skal jeg lige finde på noget snedigt for at hente det.