Avatar billede angelenglen Nybegynder
21. maj 2002 - 16:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift navn på knap ved klik

Jeg har følgende form på min side (php naturligvis)

<form method=POST action=/upload/index.php?action=doupload enctype=multipart/form-data>
    <table cellpadding=0 cellspacing=0 style='border: 2px solid black'>
        <tr>
            <td colspan=2 style='border-bottom: 1px solid black' bgcolor=#999999>
                <center>
                <font face=tahoma size=3 color=black>
                <b>Choose a file to upload: (Maximum 350 Kb)</b>
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
                <center>
                <br>
                <input type=file name=file size=30>
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
                <center>
                <br>
                <button name=submit type=submit class=upload>
                -->Upload<--
                </button>
                <br>
            </td>
        </tr>
    </table>
</form>

Jeg vil gerne have det sådan at når man klikker på knappen, så skifter den navn fra "-->Upload<--" til "Uploading, Please wait..."

det er så vidt jeg ved en relativ simpel ting at gøre, jeg ved bare ikke hvordan :(
Avatar billede colombo2 Nybegynder
21. maj 2002 - 16:41 #1
DET ER NEMT
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:44 #2
<form method=POST action=/upload/index.php?action=doupload enctype=multipart/form-data>
    <table cellpadding=0 cellspacing=0 style='border: 2px solid black'>
        <tr>
            <td colspan=2 style='border-bottom: 1px solid black' bgcolor=#999999>
                <center>
                <font face=tahoma size=3 color=black>
                <b>Choose a file to upload: (Maximum 350 Kb)</b>
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
                <center>
                <br>
                <input type=file name=file size=30>
            </td>
        </tr>
        <tr>
            <td>
              <?php
if($submit){ ?>
<center>
                <br>
                <button name=submit type=submit class=upload>
                -->Uploading...plz wait<--
                </button>

<?php
}
else { ?>

<center>
                <br>
                <button name=submit type=submit class=upload>
                -->Upload<--
                </button>
<?php
}
?>
<br>
            </td>
        </tr>
    </table>
</form>
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:45 #3
bare husk at siden den skal ryge hen på skal være den side du har den koden på ...altså koden jeg lige gav dig..
Avatar billede earp Nybegynder
21. maj 2002 - 16:45 #4
<button name="submit" type="submit" class="upload" onClick="this.value='Uploading, Please wait...'">
Avatar billede angelenglen Nybegynder
21. maj 2002 - 16:48 #5
wow tak for hurtigt svar :-) earp fik points for denne, da det var den mest simple og lettest løsning... (også en del lettere for mig at implementere ;) )

Mange tak :-)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:49 #6
damn,..hader javascript :-)