Avatar billede khalim Nybegynder
21. maj 2002 - 15:10 Der er 3 kommentarer

Nero og USB brænder

Lige købt mig en freecom fx-1 usb brænder men kan ikke rigtigt få den til at funke med nero... har prøvet på at få nero til at lede efter den men der kan man ikke vælge at få den til at søge på andet end ide/scsi portene + jeg har ikke nogen nero cd.

\\Khalim
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
21. maj 2002 - 17:55 #1
Hmm der fulgte vel en cd med et brænderprogram med til din brænder?? Det program kan du vel godt bruge selvom det ikke lige er Nero..
Avatar billede halifax Nybegynder
21. maj 2002 - 19:30 #2
Lytter lige med...
Min nabo døjer med en Philips 400 USB brænder, hvor han gerne vil bruge Bero. Men ifølge supporterede brændere for Nero på www.ahead.de understøttes hans brænder ikke af Nero. Det er måske det samme for dig.
Avatar billede khalim Nybegynder
22. maj 2002 - 23:50 #3
ja der fulgte et brænder prg med men det er sådan et lorte et (roxio easy cd creator) men har fået det til at virke... dl den nyeste version af nero og så virker den... der er bare et problem med brænderen tror jeg den si'r nemlig ved nogle cd'er at der er 8Tb ledigt på dem og så kan jeg ikke bræmnde på dem... hvis der er nogle der kan svare på dette spørgsmål så får vedkommende pointene.

\\Khalim