Avatar billede dusktrab Nybegynder
21. maj 2002 - 00:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

web server kører ikke under XP professionel

Min web server siger bare "siden kan ikke findes" også selvom jeg har installeret IIS igen og igen. Jeg har også tjekket stien en milliard gange (cirka) hvad kan der være galt???
Avatar billede fetmule Nybegynder
21. maj 2002 - 00:41 #1
Apache kører fint under win xp (hvis det er sådan en vebserver du tænker på ) ??
og så er den gratis !! :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 00:45 #2
du skal sørge for at ha aktiveret index.html filen
+ slå din firewall fra + være sikker på du har åbnet for din evt. router
Avatar billede dusktrab Nybegynder
21. maj 2002 - 01:00 #3
Det er den indbyggede web server til ASP & access DBz jeg tænker på! Jeg skulle gerne åbne default.asp filen...
Avatar billede wipeout Nybegynder
21. maj 2002 - 09:48 #4
Du skulle da bare skaffe dig en ordentlig webserver som apache, jeg synes ikke det som microsoft har lavet, virker godt nok, noget andet er brug aldrig den inbygget Firewall den gør bare dit system 6 gange så hullet som en si.
Avatar billede fetmule Nybegynder
21. maj 2002 - 10:14 #5
Seriøst, prøv lige at kikke på dette !! http://www.webcafe.dk/artikler/apache/
Avatar billede fetmule Nybegynder
21. maj 2002 - 13:52 #6
det tog mig 10 min at installere Apache, uden at have specielt kendskab til http servere, tjek : http://x1-6-00-00-b4-b8-75-84.k70.webspeed.dk/
Dette er jo gratis, uden man skl bruge penge på et dyrt web hotel !!
men sæfølig includere dette også en sikkerheds risiko !!!
Avatar billede fetmule Nybegynder
13. juni 2002 - 12:27 #7
Hvordan går det så med din webserver ????
der er noget med 100 points !!!
som ikke nogen har fået endnu !!
Avatar billede wipeout Nybegynder
13. juni 2002 - 14:31 #8
Apache kan også klare ASP, den kan klare alt min ven bare lige så du viste det *g*.

Men hvad med de 100 point skal de bare blive liggende eller virker det som det skal???
Avatar billede dusktrab Nybegynder
13. juni 2002 - 17:45 #9
Jeg kan altså ikke få apache til at køre ASP! :o( Hmm...mon jeg er n00b ???
Avatar billede fetmule Nybegynder
26. juni 2002 - 23:06 #10
såkan det da ikke være svære !!
Avatar billede dusktrab Nybegynder
27. juni 2002 - 02:00 #11
Nå, men jeg formaterede og geninstallerede. Nu virker den!