Avatar billede geiri Nybegynder
19. maj 2002 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

min printer virker ikke

Jeg har lige fået nyt bundkort A7A66-E. Jeg har problemer med mit printer port, der er ingen forbindelse til min printer.Hvis jeg går ind i system - device manager viser den at der er et problem. Den viser at der er problemer mellem printer og lydkort.Jeg kan ikke ændre mit settings for lydkortet (Interrupt Request - setting 07)
Hvordan løser jeg det problem ?
Tak
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. maj 2002 - 19:30 #1
Tror du skal prøve en hardware-kategori og ikke en kategori for dem der vil være erhvervsdrivende :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. maj 2002 - 19:31 #2
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. maj 2002 - 19:33 #3
ups, hardware --> generelt er et bud på det sted for du får hurtig/bedst hjælp
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. maj 2002 - 19:34 #4
du skal bare lige huske at lukke det hwer også! ;-)
Avatar billede geiri Nybegynder
19. maj 2002 - 19:37 #5
hvordan ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. maj 2002 - 19:55 #6
sådan! ;-)