Avatar billede ekpa Nybegynder
18. maj 2002 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om denne side?

Hejsa

Hvad synes I om denne side?

Kan i finde rundt på den?

Konstruktiv kritik ønskes!

http://www.s-p.dk
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
18. maj 2002 - 20:44 #1
Teksten i venstre sider er lidt svær at læse........
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. maj 2002 - 20:46 #2
Nu er det ikke for at gøre dig ked af det, men den er meget lang fra at være iorden.
Hvad er så forkert ved din side.
1. Det jeg så aller først da jeg kom ind på siden, var teksten i din menu den er total overdrevet med effekter, man kan faktisk ikke læse den.
2. Siden i sig selv. Det virker som om du ikke rigtigt har tænkt over hvad din side skal bruges til, eller noget som helst.
3. Enkelt heden i siden. Det er fint at lave en side enkel men der skal stadig være harmoni mellem de forskellige elementer du har der på og farver, former og hvad ved jeg.
4. Håber ikke du seriøst laver webdesign for penge ?
5. kig på din kode, ligner noget der er kastet ind med en skovl :)
Ellers er der ikke så meget at sige, andet end du skal øve dig og øve dig og øve dig. Så skal det nok komme på et tidspunkt.

/Michael Knudsen
Avatar billede dsjk Novice
18. maj 2002 - 20:50 #3
-menuen i venstre side, stå meget uskarpt, jeg kan godt læse hvad der står, men det er utydeligt.
-på startsiden er de to images en anden baggrundsfarve end resten af siden-
- gælder også under netværksopsætning og netværksleksikon og linket for Sejer Jensen Automobiler og selve imaget med menuen i.
- Hvorfor både menu i venstre side og i toppen?

ellers er det nemt at finde rundt.

dsjk
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2002 - 21:55 #4
spørgsmål flyttet fra netværk til generelt: site vurdering

john_stigers - coadmin
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
18. maj 2002 - 23:39 #5
Nu hvor du har lavet to "ens" menuer både i toppen og i venstre side, hvorfor så ikke stille punkterne i den samme rækkefølge.

/Bjarke - (KLEIFDESIGN)
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. maj 2002 - 20:22 #6
Tak for hjælpen...jeg vil snarest tage jeres kritik til efterretning.