Avatar billede bransholm Nybegynder
18. maj 2002 - 17:25 Der er 5 kommentarer

Stopning af MySqld-nt

Hvordan stopper/afinstallere jeg MySqld-nt.exe? - jeg prøver nemlig at afinstallere, men det gider den ikke (under tilføj/fjernprogrammer, da MySqld-nt er i brug!)

Avatar billede nielsgron Nybegynder
18. maj 2002 - 18:10 #1
kan du så ikke lukke MySQL-nt først?
Avatar billede nielsgron Nybegynder
18. maj 2002 - 18:11 #2
via Ctrl+Alt+Delete
Avatar billede nielsgron Nybegynder
18. maj 2002 - 18:17 #3
...eller hvis mysql-nt starter af sig selv når din computer starter op, kan du fjerne den fra startlisten vha: 'run... > msconfig.exe'. Derefter kan du slette den.
Avatar billede fangel Nybegynder
18. maj 2002 - 20:33 #4
gå ind i en dos promt...

skriv

"net stop mysql" (uden " 'erne...)

så burde du kunne slette dent... men hvorfor slette MySQL, det er da verdens sejeste database program...

Dea_PG
Avatar billede tipsen Nybegynder
20. maj 2002 - 15:22 #5
Jeg har i w2k under programs -> administrative tools -> component services mulighed for at stoppe mysql og derefter kan det afinstalleres!

Jeg mener ikke at administrative tools som standard findes under programmer - det kan godt være du skal kigge i kontrolpanelet!