Avatar billede bransholm Nybegynder
17. maj 2002 - 13:50 Der er 2 kommentarer

Vedr. MySql og Remotekontrol

Hej derude...

Jeg sidder her og er ret ny inden for MySql databasen, egentlig ved jeg kun
liiiige hvordan man installere den og bruger den igennem localhost! - Men nu
har jeg installeret den på min server, og vil gerne kontakte den gennem et
program der hedder MySql -Font. Men jeg kan ikke få adgang til MySql
databasen på serveren... -er der et eller andet sted man skal sætte den op
på servern til at kunne modtage remotekontrol eller hvad kan der være galt?
Avatar billede hansk Nybegynder
17. maj 2002 - 14:04 #1
Du mangler formentlig MyODBC.
Avatar billede hansk Nybegynder
17. maj 2002 - 14:09 #2
ODBC er et sæt drivere som installeres på klienten, og som gør det muligt at kommunikere op til serveren. Download fra www.mysql.com.