Avatar billede jowa Nybegynder
16. maj 2002 - 18:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Død startknap i proceslinien

Startknappen i proceslinien er pludselig holdt op med at virke. Jeg kan højreklikke på den (Åben, Stifinder, Søg efter), men der er ingen reaktion på venstreklik.

Hvordan får jeg den til at virke igen?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. maj 2002 - 18:55 #1
det kan være den mangler benzin?
Avatar billede jowa Nybegynder
16. maj 2002 - 19:01 #2
Andre forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2002 - 19:02 #3
Hvis du genstarter?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. maj 2002 - 19:03 #4
mr-bob..-> *LoL* hvis den ikke bruger Diesel ;o)

jowa..-> Har du prøvet at genstarte sin PC.?

/Suran
Avatar billede jowa Nybegynder
16. maj 2002 - 19:04 #5
Ja, problemet har været her et par dage.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. maj 2002 - 19:10 #6
jowa> sorry for mit første indslag, var bare lige i godt humør!
har du kørt nogle windows tweak programmer? det gjorde jeg engang, og det fik også min start knap til at virke!
ellers, prøv at gå ind i mappen c:windows\menuen start  ligger der noget derinde, hvis der ikke gør, er det jo klart, men ellers kan jeg ikke lige pejle mig ind på det!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. maj 2002 - 19:13 #7
Hmm -> Den nemeste måde ville være (Format X: /Q)
Ej..... :)

gør dette>> Genstart computeren i MS-Dos tilstand og skriv dette i dosen når du er der

Scanreg/fix og tryk ENTER Når den har gjort det og den er færdig skriver du

Scanreg/opt og venter et stykke tid til der står "X:\>"

Tryk derefter på CTRL-ALT-DELETE for genstart af PC
og se så om det virker :)
Avatar billede jowa Nybegynder
16. maj 2002 - 19:17 #8
Det er sikkert forårsfornemmelser!
I c:windows/menuen start ligger der en hulens masse billeder.
Jeg er ikke klar over hvad windows tewak programmer er, men jeg er da interesseret i at vide det.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. maj 2002 - 19:30 #9
billeder? der burde ligge en mappe der hedder perogrammer!
Avatar billede denner Nybegynder
19. maj 2002 - 11:21 #10
Det problem har jeg også haft... det var efter jeg download den nye internet Explorer.. 6 Eng..
Men så fjenet jeg det og så download jeg den i Dansk og så virket det igen...
Hvis du lige har interlet en nye driver så prøve at fjen den ;)