Avatar billede dannyqul Nybegynder
18. juli 2000 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tid og opløsning.

Jeg ved godt hvordan man videre sender til en side automatisk som passer til den rigtige opløsning. Men hvodan gør man hvis den først skal gå videre efter f.eks 5 sek. ??

<script language="JavaScript">
if (screen.Width == 800) document.location.href = '800.htm';
else if (screen.Width == 1024) document.location.href = '1024.htm';
else if (screen.Width == 1280) document.location.href = '1280.htm';
else document.location.href = 'default.htm';
</script>

Håber i kan hjælpe
Avatar billede mpj Nybegynder
18. juli 2000 - 22:37 #1
Sådan skal dit script se ud!

<script language="JavaScript">
function sendVidere(){
if (screen.Width == 800) document.location.href = '800.htm';
else if (screen.Width == 1024) document.location.href = '1024.htm';
else if (screen.Width == 1280) document.location.href = '1280.htm';
else document.location.href = 'default.htm';
settimeout("sendVidere()","5000")
</script>

Prøv det!
MPJ

Avatar billede mpj Nybegynder
18. juli 2000 - 22:38 #2
Hov:

<script language="JavaScript">
function sendVidere(){
if (screen.Width == 800) document.location.href = '800.htm';
else if (screen.Width == 1024) document.location.href = '1024.htm';
else if (screen.Width == 1280) document.location.href = '1280.htm';
else document.location.href = 'default.htm';
settimeout("sendVidere()","5000")}
</script>

<BODY OnLoad="sendVidere()">
Avatar billede dannyqul Nybegynder
21. juli 2000 - 17:51 #3
tak