Avatar billede redhat Nybegynder
16. maj 2002 - 01:51 Der er 1 løsning

problem med insert into script - hjælp :)

>>>>>>HER ER SCRIPTET<<<<<<<

<!-- METADATA TYPE="typelib"
              FILE="C:\Program Files\Common Files\System\ado\msado15.dll" -->
<HTML>

<%
Dim Conn,Cmd, intNoOfRecords, nEmail,SQL

nEmail=Request.Form("email")

conn= "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=c:\Inetpub\Wwwroot\emailFlash.mdb;"

Set Cmd = Server.CreateObject("ADODB.Command")
Cmd.ActiveConnection = Conn

SQL= "INSERT INTO Email_Table email VALUES ('"& nEmail & "') "
Cmd.CommandText =SQL

Cmd.CommandType = adCmdText
Cmd.Execute intNoOfRecords

  Set Cmd = Nothing
%>
</HTML>

>>>>>>HER ER FEJLKODEN<<<<<

Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E14)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in INSERT INTO statement.
/ebike/addaccess.asp, line 19

jeg har rodet med det i et par timer og kan ikke finde ud af hvad faen der er galt ... forslag til løsning vil være lækkert
tak
Avatar billede a1a1 Novice
16. maj 2002 - 02:34 #1
SQL= "INSERT INTO Email_Table (email) VALUES ('"& nEmail & "') "

:)