Avatar billede ekpa Nybegynder
14. maj 2002 - 18:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Netværkleksikon - www.s-p.dk

Hej AlleZuSammen

Her på denne hjemmeside kan i finde et netværksleksikon.

Her er alt fra A-Z!

www.s-p.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
14. maj 2002 - 18:57 #1
hvad er det lige vi skal bruge det til? og hvordan svare man på dette spm.?

Dea_PG
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. maj 2002 - 18:58 #2
Jeg har ikke noget imod du opretter dette spm, det kunne jo være filk kunne kære af det, men hvorfor giver du point?!?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. maj 2002 - 18:59 #3
filk = folk :)
Avatar billede ekpa Nybegynder
14. maj 2002 - 19:05 #4
Ja, det var lidt lamt, men det er nu ikke min side...det er bare en jeg har fundet og jeg syntes den er god.

Undskyld!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. maj 2002 - 19:08 #5
Det er iorden ;o)...

Men når du vil lukke SPM så husk at lave et svar og accepter dit EGET svar :)

**Suran**
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:23 #6
Det er din egen side og luk nu det her spm!
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:44 #7
Nej El "no brain" Barto

Det er ikke min side...men derimod en side der er god, men dog brug for nyt design.
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:44 #8
Lukketid!
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:46 #9
Jeg kan kun henvise til:

http://www.eksperten.dk/spm/213119
http://www.eksperten.dk/spm/212657
http://www.eksperten.dk/spm/212656

hvor du sjovt nok netop fortæller at siden er din, og at du vil have den vurderet og lave lidt bannerbyt.
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:56 #10
Ja, tro du hvad du vil... det virker som om at det er svært at banke fornuft ind i hovedet på dig!

Men der vel ikke noget i vejen for at ligge et link fra en side om netværk herind under fanebladet "netværk".
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:58 #11
Ikke udover at det er reklame. Og det er ikke særligt velset her på E.
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 13:07 #12
Nå, undskyld hr. politimand, det beklager jeg meget...nu skal jeg nok gøre hvad du siger....NOT!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. maj 2002 - 14:11 #13
Slap nu af begge.. Det er da iorden at han linker til en side som han tror der er nogen der vil få nytte af.

Suran
Avatar billede fangel Nybegynder
20. maj 2002 - 14:11 #14
eksp => don't mess around with E. It will strike back...

altså, med det sprog kommer du ikke langt her på E...

nogle folk andmelder bruger p.g.a. sådan noget...

at E. og dets brugere ikke er så glade for reklamer er en anden sag...

Dea_PG