Avatar billede jondmac Nybegynder
14. maj 2002 - 17:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

er der nogen der kan lave et "TRANSFER SCRIPT"?

Er der nogen der kan lave et 'Side Transfer' script som kan 'transfer/kopiere' nogle filer fra en url eller ftp til en mappe på ens egen server?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 17:28 #1
Ja.

Men du kan vel også selv søge på http://www.google.dk - hvis ikke du kan finde ud af det - kan du prøve, om du kan finde ud af at oprette dit spørgsmål på www.sharksforum.com - eller hvad med freelance kategorien?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 00:50 #2
download easy-uploader fra www.brideonline.dk/phpscripts.php
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 00:52 #3
hmmm.... nej nevermind
Avatar billede henningf Nybegynder
15. maj 2002 - 16:29 #4
Hvis det er meningen du skal holde dig i PHP skal du nok kigge efter lidt socket programering prøv at starte her:
http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/SocketProgramming/page1.html
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 17:10 #5
Luk spørgsmålet.
Avatar billede jondmac Nybegynder
27. juni 2002 - 21:34 #6
ved ikke hvordan man lukker det!
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 22:04 #7
Du opretter selv et svar, og vælger "accepter" til dette svar bagefter.
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 11:44 #8
lukker!