Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 09:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd i Flash

Jeg prøver at implementere et musiknummer i Flash, men med hvilken format bliver det komprimeret bedst muligt? Jeg har prøvet med Mp3 men jeg kan ikke få det til at køre sammen med Flash.
Er der nogen der har et par gode fif til hvordan det kommer til at virke?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. maj 2002 - 10:17 #1
Du kan ikke importere MP3 i Flash 5. Men det fungere udemærket, hvis du laver en .wav fil om til MP3 i Flash.

/per
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 10:29 #2
Hvad mener du? Er det ikke det samme? Hvor skal jeg konvertere *.wav til *.mp3 i flash 5?
Avatar billede cowboy Nybegynder
14. maj 2002 - 10:31 #3
du skal importere din Wav. fil til flash. Derefter dobbelt klikker du på filen i dit libary. Der kan du indstille det til forskellige kvalitetter
Avatar billede cowboy Nybegynder
14. maj 2002 - 10:32 #4
men du er nødtil at konvertere den om til en wav. fil før du importere.
Avatar billede cowboy Nybegynder
14. maj 2002 - 10:33 #5
det med at du først skal konvertere den om, er jeg dog ikke 100% sikker på, sorry
Avatar billede cont_manager Nybegynder
14. maj 2002 - 13:23 #6
Det er da det værste sludder, at man ikke kan importere MP3 til Flash 5. Det kan man!
Avatar billede cont_manager Nybegynder
14. maj 2002 - 13:25 #7
Og det virker fint, hvis det gøres korrekt. Jeg lægger som regel MP3-filen i en .swf, kun beregnet til det ene nummer, og streamer det til hovedfilmen/playeren.
(Men nu er det lettere med MX.)
(o:
Avatar billede cont_manager Nybegynder
14. maj 2002 - 13:28 #8