Avatar billede jes.r Nybegynder
13. maj 2002 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Expander textfeldt

ved I hvor der findes et script a la det der er på windows-update-siden, det med + tegnet man kan trykke på så der kommer mere tekst.

mvh
jes.r
Avatar billede -master-d- Nybegynder
14. maj 2002 - 13:40 #1
Hvad mener du så'n helt præcist, er det sådan at man f.eks. kun kan se halvdelen af teksten hvis man ikke trykker på knappen.
Altså at man skal trykke på + tegnet for at se hele teksten ?
Avatar billede psoriasis Nybegynder
14. maj 2002 - 17:39 #2
Prøv at gå ind på www.dhtmlcentral.com og se om der er noget du kan bruge. Kig i Scripts og i CoolMenu sektionerne
Avatar billede -master-d- Nybegynder
15. maj 2002 - 17:37 #3
Noget lignende dette her ?
http://www.friserverplads.dk/Delle29/index.html

Scriptet hedder ThreeMenu og kan downloades på http://www.script.dk

ellers kan jeg ikke se hvad der er du mener.
Avatar billede jes.r Nybegynder
05. januar 2003 - 19:06 #4
Glemte at afslutte, værsgo psoriasis...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
07. januar 2003 - 21:14 #5
Tak tak :)