Avatar billede raune Nybegynder
13. maj 2002 - 17:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iss

vis man køre en iss webserver for at test websider internet kan man så godt gøre sådan at brugere udefra ikke kan gå ind på den eller bare slå den fra når man ikke bruger den
Avatar billede soes Nybegynder
13. maj 2002 - 17:11 #1
kan du ikke sætte den op til at den kun skal acceptere forespørgsler fra en bestemt ip adresse. prøv at se under egenskaber for stander websted og vælge noget under ip. det skulle løse problemet

/Søren Søndergård
Avatar billede raune Nybegynder
13. maj 2002 - 17:13 #2
hvor henne finder jeg den opsætning
Avatar billede soes Nybegynder
13. maj 2002 - 17:16 #3
under din iis. åbn selve iis'en, højre klik på standard websted og vælg egenskaber. på den første side finder du en dropdown hvor du kan vælge noget med ip.

/Søren Søndergård
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 17:17 #4
Pssst.. det hedder ikke ISS med IIS :D
(Internet Information Services)
Avatar billede aspprogram Nybegynder
13. maj 2002 - 17:20 #5
hvorfor slå det fra.... det kræver at din kan din ip, for at kunne se din localhost....
Avatar billede soes Nybegynder
13. maj 2002 - 17:22 #6
jeg snakker ikke om at slå den fra, men at ændre den til kun at accepter indkommende trafik fra en bestem ip adresse, f.eks. 127.0.0.1 eller 192.168.0.1 eller hvad man nu vil kalde den for

/Søren Søndergård
Avatar billede psyclown Nybegynder
13. maj 2002 - 17:48 #7
hvis du har router, kan du jo bare slette porten, som åbner IIS serveren, så folk kan komme ind på den.